علت نارضایتی مردم از دیدگاه زاهدی چیست؟

فت فتو/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی می گوید: نرخ اقلام خوراکی به شدت در حال تغییر است و گفته شده برخی شرکت های تولیدی وزن محصولات خود را کاهش داده اند و این موضوع باعث نارضایتی مردم شده و باید وزارت صمت روی این موضوع نظارت کند. محمدمهدی زاهدی بعد […]

فت فتو/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی می گوید: نرخ اقلام خوراکی به شدت در حال تغییر است و گفته شده برخی شرکت های تولیدی وزن محصولات خود را کاهش داده اند و این موضوع باعث نارضایتی مردم شده و باید وزارت صمت روی این موضوع نظارت کند.

محمدمهدی زاهدی بعد از ظهر امروز ۱۷ آذرماه در نشست با فعالان اقتصادی استان کرمان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باتوجه به تعدد و وسعت معادن استان، کرمان بهشت معادن است اما اختیارات شورای معادن استان کم است و حتی برخی از اختیارات آن را گرفته اند و این مهم با سیاست های دولت منافات دارد و باید به شورای معادن کرمان تفویض اختیار لازم داده شود.

او با بیان این مطلب که کرمان معادن بلوکه شده متعددی دارد و در ادامه گلایه کرد که طبق قانون صریح مجلس شرکت های معدنی باید گردش مالی خود را به استان محل فعالیتشان بیاورند اما این موضوع در حالی که در کرمان محقق نشده بلکه حتی منابع مالی را از استان نیز خارج می کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد: شرکت های بزرگ اقتصادی ۱۰ درصد سود خالص خود را در استان برای محرومیت زدایی و اشتغال زایی استان سرمایه گذاری کنند و در ایجاد اقتصاد پایدار در استان کمک کنند.

تعیین تکلیف نرخ سوخت جایگزین به کارخانه های سیمان از دیگر خواسته های زاهدی از وزیر صمت بود و در ادامه می گوید: نرخ اقلام خوراکی به شدت در حال تغییر است و گفته شده برخی شرکت های تولیدی وزن محصولات خود را کاهش داده اند و این موضوع باعث نارضایتی مردم شده و باید وزارت صمت روی این موضوع نظارت کند.

زاهدی در پایان بیان کرد: فردی که ۲۰ سال در معادن زغالسنگ کار کرده دیگر ریه آنها توان ندارد اما به دلیل مشکلات بیمه ای امکان بازنشسته کردن آنها وجود ندارد لذا باید اقدامی برای بازنشسته شدن آنها صورت گیرد و نیروهای جوان را به جای آنها به کار گرفت.

انتهای پیام




علت نارضایتی مردم از دیدگاه زاهدی چیست؟

منبع: ایـسنا
? علت نارضایتی مردم از دیدگاه زاهدی چیست؟