علت حال و هوای عجیب گلزار شهدای کرمان از نگاه فرمانده سپاه ثارالله استان

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان با اشاره به حال و هوای غریب گلزار شهدای کرمان و دلایل این حال و هوای عجیب گفت: حاج قاسم در دوران دفاع مقدس برای هر رده و هر گردان لشکر ۴۱ ثارالله یک استاد اخلاق در نظر گرفته بود و همه نیروهای این لشکر به مسائل اخلاقی و […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان با اشاره به حال و هوای غریب گلزار شهدای کرمان و دلایل این حال و هوای عجیب گفت: حاج قاسم در دوران دفاع مقدس برای هر رده و هر گردان لشکر ۴۱ ثارالله یک استاد اخلاق در نظر گرفته بود و همه نیروهای این لشکر به مسائل اخلاقی و ارتباط با ائمه اطهار توجه ویژه‌ای داشتند و به لشکر گریه‌کنان ائمه اطهار به ویژه حضرت زهرا سلام الله علیها معروف است.

سردار محمدعلی نظری صبح امروز ۱۱ مردادماه در آئین افتتاحیه دوره آموزشی راویان مکتب شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه هایتک کرمان اظهار کرد: به سردار حاج قاسم سلیمانی باید به عنوان یک مکتب و مدرسه درس آموز نگاه کرد نه یک فرد.

او افزود: برای جلوگیری از انحرافات نظامات فکری حاج قاسم سلیمانی شورای سیاستگذاری مکتب حاج قاسم، دبیر کلی مکتب و ستاد مکتب حاج قاسم و …  راه‌اندازی شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در راستای ترویج مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی در طول سال اقداماتی در حال انجام است.

نظری تاکید کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی مبتکر بسیاری از زیرساخت‌ها بود که اکنون در حال اجرا شدن هستند و موجب نشر آثار شهدا شده است.

به گزارش نذیر کرمان، از ۱۵ استان در دوره آموزشی راویان مکتب حاج قاسم شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام




علت حال و هوای عجیب گلزار شهدای کرمان از نگاه فرمانده سپاه ثارالله استان

منبع: ایـسنا
? علت حال و هوای عجیب گلزار شهدای کرمان از نگاه فرمانده سپاه ثارالله استان