علت تخریب آسفالت معابر شهر کرمان چیست؟

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان گفت: اجرای پروژه فیبر نوری موجب شده آسفالت معابر تخریب شود که بزودی این کار به اتمام خواهد رسید. به گزارش فارس از کرمان، در این روزها بسیاری از شهروندان از خطوطی که در آسفالت‌های معابر شهر کرمان حفاری شده‌اند گلایه دارند و این مسأله انگار مزاحمت‌هایی مثل […]


معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان گفت: اجرای پروژه فیبر نوری موجب شده آسفالت معابر تخریب شود که بزودی این کار به اتمام خواهد رسید.

به گزارش فارس از کرمان، در این روزها بسیاری از شهروندان از خطوطی که در آسفالت‌های معابر شهر کرمان حفاری شده‌اند گلایه دارند و این مسأله انگار مزاحمت‌هایی مثل گردوخاک، سروصدای زیاد و ترافیک را برای همشهریان کرمانی ایجاد کرده است که علت آن را از محمدرضا یحیی‌زاده معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان جویا شدیم.

  وی ضمن عذرخواهی از مردم، اظهار کرد: این پروژه سبب مشکلاتی مثل ایجاد ترافیک و سایر مشکلات شهری شده است، که از صبوری شهروندان تشکر و قدردانی می‌کنم.

یحیی‌زاده با تاکید بر این که پروژه مربوط به اجرای فیبرنوری در شهر کرمان است، خاطرنشان کرد: شهرداری کرمان با قراردادی که با شرکت های‌وب منعقد کرده است، اقدام به حفاری برای اجرای طرح انتقال اینترنت پرسرعت و قوی از طریق  فیبرنوری به کل شهر کرمان کرده است..

وی ادامه داد:  این طرح به طول ۳۸۰ کیلومتر در کل شهر کرمان در حال انجام است و این پروژه با استفاده از نیروهای زیاد و  سرعت بالایی که دارد تا ۲ هفته آینده عملیات اجرایی آن به اتمام خواهد رسید و سپس وارد مراحل بعدی طرح خواهد شد.

معاون شهردار کرمان با تاکید بر این که در طول کشور فقط تعداد معدودی از شهرها به این تکنولوژی مجهز شده‌اند، تصریح کرد : قطعا اجرای طرح فیبرنوری آینده بسیار درخشانی را برای شهر کرمان رقم خواهد زد و تاثیر مثبتی در افزایش رضایت‌مندی شهروندان خواهد داشت.

پایان پیام/۸۰۰۶۶/ب





علت تخریب آسفالت معابر شهر کرمان چیست؟

منبع: فــارس
? علت تخریب آسفالت معابر شهر کرمان چیست؟