علاقه‌مندانِ حضور در کمیته‌های مردمی سالگرد چهارم حاج قاسم، ثبت‌نام کنند

مسؤول کمیته مردمی چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی همه اقشار مردمی را برای حضور در برنامه‌های چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم دعوت کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به رسانه مردمی دیار مردم میدان به نشانی DMMK.IR، ثبت‌نام و کارگروه خود را انتخاب کنند. امیر اشرفی امروز در گفت‌وگو با نذیر کرمان در […]


مسؤول کمیته مردمی چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی همه اقشار مردمی را برای حضور در برنامه‌های چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم دعوت کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به رسانه مردمی دیار مردم میدان به نشانی DMMK.IR، ثبت‌نام و کارگروه خود را انتخاب کنند.

امیر اشرفی امروز در گفت‌وگو با نذیر کرمان در کرمان از همه اقشار مردمی برای حضور پرشور در برنامه‌های چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم دعوت کرد و اظهار داشت: اکثر مراسم سردار سلیمانی از سالگرد اول تا سوم، به صورت مردمی برگزار شده و از این به بعد نیز به همین صورت ادامه می‌یابد.

 مسؤول کمیته مردمی چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به مراسم سالگرد سردار آسمانی پرداخت و با تاکید بر اینکه امسال نیز محوریت برنامه‌ها با مردم است، عنوان کرد: همه اقشار مردمی بویژه جوانان و نوجوان همواره پای کار مراسم سردار سلیمانی بوده و این بار نیز با آغوش باز از آنها استقبال می‌کنیم.

 اشرفی به کارگروه‌های مردمی چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم پرداخت و خاطرنشان کرد: امسال برنامه‌ها را در ۱۴ کارگروه نهایی می‌کنیم و کار در آنها را به مردم می‌سپاریم.

وی اضافه کرد: مردم می‌توانند حین ثبت‌نام، که با مراجعه به رسانه مردمی دیار مردم میدان به نشانی DMMK.IR، قابل انجام است، کارگروه مورد علاقه خود را انتخاب و اگر در حوزه‌ای تخصصی دارند، عنوان کنند تا از آن استفاده شده و کارها به صورت حرفه‌ای‌تر و هدفمندتری پیش برود.

پایان پیام / ۸۰۰۶۵ / ش





علاقه‌مندانِ حضور در کمیته‌های مردمی سالگرد چهارم حاج قاسم، ثبت‌نام کنند

منبع: فــارس
? علاقه‌مندانِ حضور در کمیته‌های مردمی سالگرد چهارم حاج قاسم، ثبت‌نام کنند