عفاف و حجاب در دستور کار دشمن برای تقابل با جبهه حق

مسئول بسیج مداحان سپاه ثارالله استان کرمان گفت: موضوع عفاف و حجاب در دستور کار دشمن برای تقابل با جبهه حق است. مجید منصوری در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان گفت: از صدر اسلام تا کنون جبهه باطل با ترفندهای مختلف در تقابل با جبهه حق بوده و این تقابل همیشه وجود داشته […]

مسئول بسیج مداحان سپاه ثارالله استان کرمان گفت: موضوع عفاف و حجاب در دستور کار دشمن برای تقابل با جبهه حق است.

مجید منصوری در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان گفت: از صدر اسلام تا کنون جبهه باطل با ترفندهای مختلف در تقابل با جبهه حق بوده و این تقابل همیشه وجود داشته است؛ یکی از عرصه‌هایی که در این تقابل دشمن از آن استفاده کرده عرصه فرهنگی و موضوع خانواده، عفاف و حجاب بوده است.

وی افزود: این تقابل که از صدر اسلام بوده در دوره رضاخان به اوج خود رسید و به صورت علنی موضوع کشف حجاب و تغییر لباس توسط رضاخان که پیاده‌کننده سیاست‌های غرب بود رقم خورد و در همین خصوص مردم در مسجد گوهرشاد اعتراض و تحصن کردند که با مقابله رضاخان و عمالش مواجه شدند و جمعی از عزیزان به شهادت رسیدند.

مسئول بسیج مداحان سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: در این دوران هم باز می‌بینیم که دشمن یکی از مولفه‌هایی که در تقابل با اسلام در دستور کار خود قرار داده موضوع عفاف و حجاب و ترویج سبک زندگی غربی، بی‌بندوباری، بی غیرتی، بی‌عفتی در جامعه و فروپاشی خانواده‌ها است.

وی مطرح کرد: جامعه‌ای که در آن بی‌غیرتی ترویج شود قطعا نمی‌تواند فرهنگ ایثار، شهادت و گذشت را در خود تقویت کند لذا تمام آحاد جامعه باید در این خصوص هوشیار بوده و بدانند پشت پرده این حوادث که اخیرا هم دشمن در آشوبات سال قبل به آن دامن زده، تزلزل مردم در موضوعات اخلاقی و دورساختن آن‌ها از اهل‌بیت، قرآن و اسلام است.

منصوری گفت: لذا در آستانه محرم توسل می‌کنیم به خود سیدالشهدا و خانواده اباعبدالله که مظهر عفاف و حجاب و غیرت بودند و از همه مردم، مداحان و خطبا درخواست می‌کنیم که در ایام محرم و صفر که فرصت بسیار مناسبی است برای تبیین سیره اهل بیت در بحث عفاف و حجاب برای مردم روشنگری و جهاد تبیین انجام شود و مردم را از این ترفند دشمن آگاه کنند.

وی عنوان کرد: ما باید به سیره اهل‌بیت(ع) مراجعه کنیم و آن‌ها هستند که چراغ راه ما هستند، نه سلبریتی‌هایی که این روزها به موضوعاتی دامن می‌زنند که خاص دشمن هست و توسط دشمن برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری می‌شوند.

منصوری بیان کرد: الگوی ما اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، یارانش و شهدای کربلا هستند، حاج قاسم عزیز یکی از تربیت‌یافتگان مکتب اباعبدالله (ع) و مکتب امام راحل (ره) هست که می‌بینیم بیش از چهل سال مجاهدت سرانجام و عاقبتش هم ختم به فیض شهادت می‌شود.

 وی در پایان از مردم درخواست کرد که هر خانه یک پرچم به عشق اباعبدالله بر سر در خانه خود نصب کند و هر خانه یک محفل انس با اهل‌بیت شود.

انتهای خبر/کارگرزاده




عفاف و حجاب در دستور کار دشمن برای تقابل با جبهه حق

منبع:آرمـان
? عفاف و حجاب در دستور کار دشمن برای تقابل با جبهه حق