عزت و ذلت دست خدا است

همسر شهید صالح سلیمانی محمدی گفت: همسرم همیشه می‌گفت عزت و ذلت دست خدا است. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ همسر شهید صالح سلیمانی محمدی، زهرا سلیمانی محمدی‌ گفت: ۱۹ سال با شهید زندگی کردم سرتاسر زندگی من با صالح خاطره است، شهید همسری مهربان و خانواده دوست بود و همیشه […]

همسر شهید صالح سلیمانی محمدی گفت: همسرم همیشه می‌گفت عزت و ذلت دست خدا است.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ همسر شهید صالح سلیمانی محمدی، زهرا سلیمانی محمدی‌ گفت: ۱۹ سال با شهید زندگی کردم سرتاسر زندگی من با صالح خاطره است، شهید همسری مهربان و خانواده دوست بود و همیشه در کسب روزی حلال تلاش می‌کرد و در هر زمان به افراد محتاج و فقیران کمک می‌کرد.

وی افزود: شهیدصالح پدری به تمام معنا زحمت‌کش و فداکار بود با کارگری و مشقت فراوان به حمایت از فرزندان و دیگران می‌پرداخت.
 
وی گفت: شهید نه‌تنها همسری نمونه بود بلکه در برخورد با دیگران هم بسیار مهربان بود و آن‌چنان صمیمیتی داشتند که موجب تعجب دیگران بود.
همسر شهید عنوان کرد: شهید مسائل کاری را هیچ زمان در خانه مطرح نمی‌کرد و با چهره خندان وارد خانه می‌شد.
 
وی افزود: همیشه معتقدم شهادت حقش بود و وجودش سرشار از اخلاص بود به‌طوری‌که هر قدمی برمی‌داشت برای رضا خدا بود.
 
همسر شهید عنوان کرد: همسرم بسیار با محبت بود و این محبت و احترام را به فرزندانمان هم آموخت با دیگران برخورد بسیار مناسبی داشت و گره‌گشای مشکلات فامیل بود.

وی افزود: برای پیمودن قله‌های عظیم سعادت باید مطیع ولایت فقیه باشید و بدانید که ولایت فقیه، ولایت رسول‌الله(ص) و امامان معصوم است.

 
سلیمانی محمدی گفت: همسرم همیشه لبی خندان و چهره‌ایی مهربان داشت و همیشه هرزمان پاتوق همیشگی‌اش گلزار شهدای کرمان بود، عاشق امام و رهبر بود باور و اعتقادی که داشت مقام معظم رهبری نایب امام زمان است.
 
همسر شهید افزود: شهید صالح دقایقی قبل شهادتشان به من گفت اگر خداوند بخواهد به کسی عزت، احترام و سربلندی بدهد نگاه نمی‌کند بچه کشاورز یا ثروتمند است.
 
وی گفت: همیشه یک جمله نقل زبان شهید صالح بود که عزت و ذلت دست خداست.

انتهای خبر/




عزت و ذلت دست خدا است

منبع:آرمـان
? عزت و ذلت دست خدا است