عزاداری کرمانی ها در سوگ پیامبر گرامی اسلام و امام حسن (ع)

کرمان- کرمانی ها همزمان با سراسر کشور در سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) به سوگواری و عزاداری پرداختند. به گزارش نذیر کرمان، امروز پنج شنبه همزمان با سراسر کشور مراسم عزاداری سالروز رحلت جانسوز پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در سراسر استان کرمان […]

کرمان- کرمانی ها همزمان با سراسر کشور در سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) به سوگواری و عزاداری پرداختند.

به گزارش نذیر کرمان، امروز پنج شنبه همزمان با سراسر کشور مراسم عزاداری سالروز رحلت جانسوز پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در سراسر استان کرمان برگزار شد.

شب گذشته نیز مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئات مذهبی شاهد حضور عزاداران کرمانی در سوگ پیامبر اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) بودند.

از صبح امروز نیز دسته‌های عزاداری و سینه زنی در خیابان‌های شهر کرمان برپا و مردم این دیار عشق و ارادت خود به پیامبر گرامی اسلام و امام حسن (ع) را به نمایش گذاشتند.

مردم دیشب و امروز نیز با حضور در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به آئین‌های عزاداری و سوگواری پرداختند.

در شهرستانها، بخشها و روستاهای استان نیز مردم مشتاقانه با حضور در اماکن مذهبی در رثای رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) اشک ماتم ریختند.

کد خبر ۵۸۸۶۰۶۶




عزاداری کرمانی ها در سوگ پیامبر گرامی اسلام و امام حسن (ع)

منبع: مــهر
? عزاداری کرمانی ها در سوگ پیامبر گرامی اسلام و امام حسن (ع)