عزاداری ایام فاطمیه در ۴۲۰ مسجد و حسنیه شهر کرمان برگزار می شود

کرمان- مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان گفت: عزاداری ایام فاطمیه در ۴۲۰ مکان برگزار می شود. به گزارش نذیر کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسنی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) بیان کرد: شعار ایام فاطمیه سال ۱۴۰۲” مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم‌ها” نامگذاری شده است. وی […]

کرمان- مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان گفت: عزاداری ایام فاطمیه در ۴۲۰ مکان برگزار می شود.

به گزارش نذیر کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسنی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) بیان کرد: شعار ایام فاطمیه سال ۱۴۰۲” مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم‌ها” نامگذاری شده است.

وی افزود: برنامه‌های مذهبی ایام فاطمیه امسال با موضوعات بصیرتی جهان اسلام و جنگ بی‌رحمانه علیه مردم مظلوم غزه گره خورده است، به همین جهت رویکرد هیأت‌های مذهبی و برگزارکنندگان مراسم‌های حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها)، تبیینی و بصیرتی است.

حجت‌الاسلام حسنی تصریح کرد: این رویکرد در ابعاد انقلابی، ارزشی و اجتماعی، توجه به نقش مادری و جایگاه بانوان مؤمن در اجتماع تعریف شده است.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان با اشاره به اقدامات و فعالیت دشمن در خصوص بانوان و مطرح کردن مقوله عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: امپراتوری رسانه‌ای دروغین تلاش کرد که نشان دهد، زنان در جمهوری اسلامی ایران جایگاهی ندارد.

وی تصریح کرد: در نظر داریم به برکت مجالس حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) در مجالس و برنامه‌ها به تبیین شخصیت و نقش بی‌بدیل و بی‌نظیر مادری و زنان در جمهوری اسلامی بپردازیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی گفت: محتوای تبلیغی موارد یاد شده در اختیار هیأت‌ها و برگزارکنندگان مراسم‌ها قرار گرفته است تا در برنامه‌های ایام فاطمیه اول و ایام فاطمیه دوم استفاده شود.

وی بیان کرد: در سطح شهر کرمان دارای ۱۴ منطقه هستیم که هر یک از مناطق ۲۰ الی ۳۰ مسجد و حسینیه دارند و فعالیت خود را به مناسبت ایام فاطمیه آغاز کرده‌اند.

کد خبر ۵۹۵۱۴۶۶




عزاداری ایام فاطمیه در ۴۲۰ مسجد و حسنیه شهر کرمان برگزار می شود

منبع: مــهر
? عزاداری ایام فاطمیه در ۴۲۰ مسجد و حسنیه شهر کرمان برگزار می شود