عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی ترک فعل است

نذیر کرمان/کرمان فرماندار عنبرآباد عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را ترک فعل عنوان کرد و از برخورد جدی با دستگاه‌های خاطی طبق قانون خبر داد. یزدان افشاری پور شامگاه ۲۷ فروردین ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان عنبرآباد اهتمام جدی در اجرای مصوبات شورا را لازم دانست و افزود: کوتاهی در اجرای مصوبات […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار عنبرآباد عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را ترک فعل عنوان کرد و از برخورد جدی با دستگاه‌های خاطی طبق قانون خبر داد.

یزدان افشاری پور شامگاه ۲۷ فروردین ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان عنبرآباد اهتمام جدی در اجرای مصوبات شورا را لازم دانست و افزود: کوتاهی در اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی ترک فعل محسوب و با دستگاه‌های خاطی طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی پرهیز از ارائه گزارشات تشریفاتی را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: انجام مصوبات  نباید به ارائه گزارش خلاصه شوند، بلکه باید کار بنیادی انجام و نتیجه قابل لمس باشد.

افشاری پور علت وجود مشکلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه را ناشی از نبود برنامه جامع در حوزه فرهنگ عنوان کرد.

فرماندار عنبرآباد با اشاره به این موضوع که فرهنگ یک شبه ایجاد نخواهد شد، گفت: جذب نسل جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی در گرو اجرای برنامه‌های فرهنگی هدفمند و متناسب با سلیقه جوانان است که به طور مداوم در حال اجرا باشد.

وی تغییر رویکرد در برنامه‌های آموزشی را خواستار شد و افزود: با این رویکرد می‌توانیم  با نسل جوان ارتباط مثبت برقرار کنیم.

افشاری پور از برگزاری ۳۰ دوره آموزشی در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در همین راستا با پیگیری انجام شده ۳۰ دوره آموزشی در حوزه های مختلف فرهنگی در عنبرآباد برگزار خواهد شد.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام حمید بامری امام جمعه عنبرآباد نیز در این جلسه با تبیین جایگاه فرهنگ عمومی گفت: در سال جدید باید به سمتی حرکت کنیم تا نتیجه‌ای قابل قبول از برگزاری جلسات این شورا داشته باشیم و برای رفع موانع در اجرای مصوبات تلاش شود.

وی بر لزوم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد و افزود: مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید به سمت اجرایی شدن حرکت کنند و با رویکرد عملی وارد میدان شویم و انتظار است همه دستگاه‌های عضو در جهت رفع موانع موجود بر سر راه مصوبات شورا گام بردارند.

حجت‌الاسلام بامری شورای فرهنگ عمومی را نبض فرهنگی هر شهر دانست و گفت: با هم‌افزایی و مشارکت تمام اعضاء باید در جهت حل ریشه‌ای مسائل موجود حرکت کنیم و در خصوص مسئله فرهنگ همه‌ ما باید خودمان را مسئول بدانیم و دغدغه مند باشیم.

انتهای پیام




عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی ترک فعل است

منبع: ایـسنا
? عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی ترک فعل است