عاملان هتک حرمت مسجد عباس‌آباد شهربابک دستگیر شدند

دادستان شهربابک از دستگیری عاملان آتش زدن مسجد شهربابک خبر داد و گفت: دو متهم دستگیر شده به تاثیرپذیری از افراد و رسانه‌های معاند اقرار کردند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، علیرضا مظفری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری عاملان آتش زدن مسجد […]

دادستان شهربابک از دستگیری عاملان آتش زدن مسجد شهربابک خبر داد و گفت: دو متهم دستگیر شده به تاثیرپذیری از افراد و رسانه‌های معاند اقرار کردند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، علیرضا مظفری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری عاملان آتش زدن مسجد عباس‌آباد شهربابک خبر داد و اظهار داشت: در این ارتباط دو متهم دستگیر شده‌اند.

وی بیان کرد: دو متهم دستگیر شده در این ارتباط در اعترافات خود ضمن اظهار ندامت و پشیمانی شدید از اقدام خود به تاثیرپذیری از افراد و رسانه‌های معاند اقرار کرده‌اند.

اعتراف لیدر اغتشاشات کرمان به ارتباط‌ با عناصر سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه
‌بازداشت جاسوس سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در کرمان ‌
دستگاه قضا در زنجان با عاملان آشوب و ناامنی برخورد قاطع می‌کند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک در تشریح جزئیات بیشتر این خبر افزود: بلافاصله پس از وقوع این موضوع، تحقیقات لازم از سوی نهادهای مربوطه از جمله نیروی انتظامی و ‌نهادهای امنیتی آغاز شد و عاملان این هتک حرمت شناسایی شدند.

وی بیان کرد: این افراد در کمترین زمان ممکن افراد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه با همکاری پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

مظفری گفت: این افراد طبق گفته خودشان تحت تاثیر رسانه‌ها‌ی معاند و افراد بد خواه نظام به این اقدام دست زده و مرتکب هتک حرمت به مسجد شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک ادامه داد: تحقیقات در ارتباط با وابستگی این افراد به گروهک‌های تروریستی دردست بررسی است.

انتهای پیام/۵۱۱/




عاملان هتک حرمت مسجد عباس‌آباد شهربابک دستگیر شدند

منبع: تسنــیم
? عاملان هتک حرمت مسجد عباس‌آباد شهربابک دستگیر شدند