عاملان نزاع ودرگیری مسلحانه در شهر بم دستگیرشدند

کرمان_فرمانده انتظامی بم گفت: از دستگیری ٣ نفر از عاملان نزاع و درگیری مسلحانه و کشف سلاح آنان توسط پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب، ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در پی یک مورد نزاع و درگیری مسلحانه در یکی از نقاط شهر […]



کرمان_فرمانده انتظامی بم گفت: از دستگیری ٣ نفر از عاملان نزاع و درگیری مسلحانه و کشف سلاح آنان توسط پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب، ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در پی یک مورد نزاع و درگیری مسلحانه در یکی از نقاط شهر بم که چند نفر به علت نزاع قبلی، باز هم با یکدیگر درگیر و اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، مأموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه ۲ نفر از عاملان این نزاع، تیر خورده و به شدت مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند گفت: مأموران با پی جویی های پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی ۳ نفر از افراد دخیل در این نزاع و درگیری مسلحانه را شناسایی و آنها را در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر و از مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و یک قبضه سلاح کمری به کار رفته در نزاع کشف کردند که تحقیقات برای دستگیری سایر عاملان نزاع ادامه دارد.

وی افزود: نتیجه شکل گیری نزاع‌ها، تداوم کینه، مصدومیت، خسارت و حتی قتل است و چیزی جز ندامت و پشیمانی برای افراد در بر ندارد.

سرهنگ عبدلی نسب، افزود: پایان دادن به اختلافات از سوی معتمدین و ریش سفیدان محله در بسیاری از موارد از بهترین روش‌های حل و فصل نزاع‌های فردی و دسته جمعی است.

کد خبر ۶۰۸۳۵۶۰


عاملان نزاع ودرگیری مسلحانه در شهر بم دستگیرشدند

منبع: مــهر
? عاملان نزاع ودرگیری مسلحانه در شهر بم دستگیرشدند