عاملان سرقت ۱۸۰ میلیاردی طلا در کرمان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف سرقت طلاجات یک منزل به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در پی دستگیری اعضای باند سرقت منازل خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سردار عبدالرضا ناظری اظهار کرد: در پی وقوع سرقت طلاجات از یک منزل به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در […]


فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف سرقت طلاجات یک منزل به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در پی دستگیری اعضای باند سرقت منازل خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سردار عبدالرضا ناظری اظهار کرد: در پی وقوع سرقت طلاجات از یک منزل به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در یکی از محله‌های شهر کرمان موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: ماموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی و پایش نامحسوس محل تردد و پاتوق متهم مورد نظر از دست داشتن این فرد در سرقت اخیر طلاجات منزل اطمینان حاصل و ضمن هماهنگی قضایی از مخفی‌گاهش مقادیر زیادی از طلاجات مسروقه را کشف کردند.

 وی تصریح کرد: در بازجویی از این متهم۳ همدست او و همچنین۷ مال‌خر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند که این متهمان به انجام ۲۵ مورد سرقت دیگر از منازل و اماکن خصوصی اقرار کردند.

 ناظری افزود: متهمان پس از بازجویی‌های تخصصی و مشخص شدن محل سکونت و مخفی‌گاهشان تحویل مراجع قضایی روانه زندان شدند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





عاملان سرقت ۱۸۰ میلیاردی طلا در کرمان دستگیر شدند

منبع: فــارس
? عاملان سرقت ۱۸۰ میلیاردی طلا در کرمان دستگیر شدند