عالمیان می‌تواند رنکینگ خود را ارتقا دهد

لطف‌الله‌نسبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، درباره عدم کسب سهمیه المپیک توسط تیم تنیس روی میزگفت: متاسفانه نتوانستیم سهمیه تیمی تنیس روی میز را کسب کنیم و باید برای کسب سهمیه فردی تلاش کنیم. در آسیای میانه یک سهمیه توزیع می‌شود که می‌توانیم دو بازیکن را معرفی کنیم تا در مسابقات شرکت […]

لطف‌الله‌نسبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، درباره عدم کسب سهمیه المپیک توسط تیم تنیس روی میزگفت: متاسفانه نتوانستیم سهمیه تیمی تنیس روی میز را کسب کنیم و باید برای کسب سهمیه فردی تلاش کنیم. در آسیای میانه یک سهمیه توزیع می‌شود که می‌توانیم دو بازیکن را معرفی کنیم تا در مسابقات شرکت کنند تا انشاالله به موفقیت برسند.

وی ادامه داد: مورد بعدی کسب سهمیه فردی از طریق رنکینگ جهانی است. رنک نوشاد عالمیان ۴۹ است و از لحاظ رنکینگ المپیکی، ۵ جهان است. بازیکنان تیم‌هایی که سهمیه المپیک را کسب کرده‌اند از رنکینگ جهانی حذف می‌شوند و بدین ترتیب نوشاد در رنک ۵ سهمیه المپیک قرار می‌گیرد. وی می تواند رنک خود را در ۴۹ و ۵۰ نگه دارد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بیان کرد: پس از آن نوشاد عالمیان مسابقات عربستان را در پیش دارد که با کسب امتیاز در این رقابت‌ها نیز باید در پی ارتقاع رنکینگ خود باشد تا شانس کسب سهمیه المپیک از این طریق از دست نرود. از طریق رنکینگ جهانی ۱ الی ۱۵ نفر سهمیه کسب می‌کنند.

رستمی در پایان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم اگر این دوره به المپیک راه پیدا کنیم قطعا از دوره‌های قبل بهتر بازی خواهیم کرد چون بچه‌های ما به خودباوری رسیده‌اند ضمن اینکه تجربه کسب کرده‌اند. تیم‌های مقابل نیز از ایران می‌ترسند. امیدوارم ضمن کسب سهمیه المپیک پاریس، در این رقابت‌ها خوش بدرخشیم.

 انتهای پیام/ 




عالمیان می‌تواند رنکینگ خود را ارتقا دهد

منبع: بــرنا
? عالمیان می‌تواند رنکینگ خود را ارتقا دهد