عادی انگاران زیر تیغ کرونا

در شبانه روز گذشته ۱۸ هم استانی بستری در مراکز درمانی بر اثر ابتلا به بیماری مهلک کرونا جان باختند. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کرمان؛در شبانه روز گذشته کرونا موجب بستری شدن  ۲۳۴   نفر هم استانی دیگر  در مراکز درمانی شد. بنابراعلام ستاد مدیریت مقابله با کرونا هم اکنون هزار و ۱۱۲۷   نفر […]

در شبانه روز گذشته ۱۸ هم استانی بستری در مراکز درمانی بر اثر ابتلا به بیماری مهلک کرونا جان باختند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کرمان؛در شبانه روز گذشته کرونا موجب بستری شدن  ۲۳۴   نفر هم استانی دیگر  در مراکز درمانی شد.

بنابراعلام ستاد مدیریت مقابله با کرونا هم اکنون هزار و ۱۱۲۷   نفر به علت ابتلای قطعی به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که حوزه علوم پزشکی کرمان با ۶۴۱   نفر بیشترین تعداد بیماران بستری کرونایی را به خود اختصاص داده است.

 

متاسفانه در شبانه روز گذشته ۱۸   تن از هم استانی های عزیزمان نیز دراثر ابتلا به کرونا فوت کردند و مجموع جان باختگان این بیماری مهلک در استان به ۴ هزار ۱۹۰    نفر رسید که بیشترین ان مربوط به شهرستان کرمان با ۱۳ فوتی است/همچنین  حوزه علوم پزشکی جیرفت با دو فوتی /علوم پزشکی سیرجان با  دو فوتی و علوم پزشکی بم با یک فوتی بیشترین اما فوتی را دارند.

 

همچنین تا روز گذشته ششصدوشصت وپنج هزار و   ۲۱۳  نفر در استان دوز اول و دویست و شصت و هشت هزار و ۹۳۶ نفر نیز دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

 




عادی انگاران زیر تیغ کرونا

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? عادی انگاران زیر تیغ کرونا