ظرفیت کافی برای نگهداری معتادان در کرمان نداریم

کرمان- فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: پلیس این توانایی را دارد که تمامی معتادان متجاهر را ظرف یک روز جمع آوری کند؛ اما ظرفیت کافی برای نگهداری از این تعداد معتاد در کرمان وجود ندارد. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه تلفات تصادفات رانندگی شهر کرمان […]

کرمان- فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: پلیس این توانایی را دارد که تمامی معتادان متجاهر را ظرف یک روز جمع آوری کند؛ اما ظرفیت کافی برای نگهداری از این تعداد معتاد در کرمان وجود ندارد.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه تلفات تصادفات رانندگی شهر کرمان در سال جاری ۱۰ درصد کاهش یافته، افزود: در این تصادفات ۶۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند که عمدتاً موتورسواران هستند.

وی افزود: سرقت و نزاع بیشترین جرایم در شهرستان کرمان را تشکیل می‌دهند.

پورامینایی حضور اتباع بیگانه در سرقت‌های استان کرمان را بیش از ۳۰ درصد ارزیابی کرد و ادامه داد: تعداد کارگاه‌های ضایعاتی شهرستان کرمان بسیار زیاد است به نحوی که در سال گذشته تعداد این قبیل واحدها ۹۳۰ کارگاه بود و هم اکنون بیش از چهارصد کارگاه ضایعاتی در شهرستان کرمان داریم که این تعداد دو برابر کارگاه‌های ضایعاتی پایتخت است.

پورامینایی با اشاره به اینکه امسال حدود سه هزار معتاد متجاهر را تحویل کمپ دادیم، گفت: پلیس کرمان این توانایی را دارد که تمامی معتادان متجاهر را ظرف یک روز جمع آوری کند؛ اما متأسفانه ظرفیت کافی برای نگهداری از این تعداد معتاد در کرمان وجود ندارد.

وی کمپ سپاه کرمان را یکی از کمپ‌های موفق در زمینه اشتغالزایی برای بهبودیافتگان ارزیابی کرد و گفت: مدت مورد نیاز برای بهبودی فرد معتاد دو تا سه ماه است و اکنون به خاطر کمبود جا در برخی از کمپ‌ها، ظرف کمتر از یک ماه، فرد از کمپ ترخیص می‌شود تا فرد جدید پذیرش شود.

پورامینایی از پیگیری پلیس کرمان برای راه اندازی دو کلانتری در حاشیه شهر کرمان خبر داد و افزود: کلانتری منطقه الله آباد و هفت باغ علوی در دستور کار قرا دارد. همچنین در منطقه شرف آباد و سیدی نیز پیگیری‌های لازم برای راه اندازی کلانتری انجام شده است.

وی درخصوص موضوع سرقت در استان کرمان گفت: متأسفانه ۵۰ درصد پرونده‌های تشکیل شده در شهرستان کرمان سرقت است و در این رابطه ۲۷ دستگاه و سازمان نقش مستقیم در پیشگیری از سرقت دارند.

کد خبر ۵۹۳۸۸۴۱




ظرفیت کافی برای نگهداری معتادان در کرمان نداریم

منبع: مــهر
? ظرفیت کافی برای نگهداری معتادان در کرمان نداریم