ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری حوزۀ سلامت در کرمان وجود دارد

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان در دیدارِ سرمایه‌گذار چینی با اشاره به به ظرفیت‌های اقتصادی،انرژی و بهداشتی استان کرمان،گفت:«استان ظرفیت‌های بزرگی در زمینه‌های معدن،صنایع معدنی،کشاورزی و گردشگری نیز دارد». محمدمهدی فداکار دربارۀ سرمایه‌گذاری در حوزۀ سلامت نیز بیان کرد:«به دلیل مرکزیت استان در جنوب‌شرق کشور و همجواری با سیستان و بلوچستان،بهترین ظرفیت برای برای […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان در دیدارِ سرمایه‌گذار چینی با اشاره به به ظرفیت‌های اقتصادی،انرژی و بهداشتی استان کرمان،گفت:«استان ظرفیت‌های بزرگی در زمینه‌های معدن،صنایع معدنی،کشاورزی و گردشگری نیز دارد».

محمدمهدی فداکار دربارۀ سرمایه‌گذاری در حوزۀ سلامت نیز بیان کرد:«به دلیل مرکزیت استان در جنوب‌شرق کشور و همجواری با سیستان و بلوچستان،بهترین ظرفیت برای برای سرمایه‌گذاری در حوزۀ سلامت و ساخت بیمارستان وجود دارد و آمادگی خود را برای حمایت از سرمایه‌گذاری در استان اعلام می‌کنیم».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،وی در این دیدار خاطرنشان کرد:«وظیفۀ دولت در تامین زیرساخت‌ها برای توسعۀ استان است،بهدلیل توسعۀ صنعت در استان احتیاج به سرمایه‌گذاری در حوزۀ انرژی برق نیز هست که شرایط خاص آب و هوایی کرمان بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری در انرژی خورشیدی است».

هونگ بو لی،سرمایه‌گذار چینی نیز با اشاره به همکاری ۲۳ سالۀ شرکت پیمانکاری انرژی چاینا با دولت ایران گفت:«بیشتر صنایع معدنی و صنعتی در استان کرمان متمرکز شده و بحث آب برای شرب و صنعت حائز اهمیت است،لذا مراوداتی با شرکت برق منطقه‌ای برای ارتقای شبکۀ خط پست استان داریم و همچنین در بخش خصوصی برای توسعۀ بخشی از معدن گل‌گهر فعالیت می‌کنیم».

وی یادآور شد:«مجموعۀ انرژی چاینا در ۲۳ سال گذشته در ایران کارهای زیادی انجام داده و امیدواریم برای کشور و استان کرمان کارهای مهمی انجام دهیم و به عنوان یک شرکت پیشرو در توسعۀ پروژه‌های زیرساختی استان و ارتباط برای توسعۀ روابط دوستانه بین ایران و چین عمل کنیم». /پ




ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری حوزۀ سلامت در کرمان وجود دارد

منبع:خبر کرمان
?

ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری حوزۀ سلامت در کرمان وجود دارد

:اخبار استان کرمان – اقتصادی