ظرفیت بیمارستان‌ها در حال تکمیل است/ مردم به فکر جان خودشان باشند

استاندار کرمان از شرایط بی‌سابقه استان به لحاظ شیوع بیماری و ظرفیت رو به تکمیل بیمارستان‌های استان گفت و افزود: در صورت روند افزایشی موارد ابتلا و عدم کنترل بیماری، طی هفته آینده با کمبود تخت‌های بستری مواجه خواهیم شد. به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از بخش‌های […]

استاندار کرمان از شرایط بی‌سابقه استان به لحاظ شیوع بیماری و ظرفیت رو به تکمیل بیمارستان‌های استان گفت و افزود: در صورت روند افزایشی موارد ابتلا و عدم کنترل بیماری، طی هفته آینده با کمبود تخت‌های بستری مواجه خواهیم شد.

به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از بخش‌های کرونایی بیمارستان افضلی‌پور بازدید و ضمن خداقوت و خسته نباشید به کادر درمان، از نزدیک با بیماران کرونایی بستری در بخش‌های عفونی و ICU دیدار و گفت‌وگو و در جریان روند رسیدگی به آنها قرار گرفت.

استاندار کرمان در این بازدید از شرایط بی‌سابقه استان به لحاظ شیوع بیماری و ظرفیت رو به تکمیل بیمارستان‌های استان گفت و افزود: در صورت روند افزایشی موارد ابتلا و عدم کنترل بیماری، طی هفته آینده با کمبود تخت‌های بستری مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به تعطیلی ۵ روزه سراسری کشور عنوان کرد: بر این اساس به غیر از اصناف ضروری گروه یک، دیگر مشاغل تعطیل بوده و تردد به درون استان و خروج همشهریان کرمانی از استان ممنوع می باشد و از مردم می‌خواهیم که همراهی های لازم را داشته باشند.

استاندار کرمان ادامه داد: تمام ییلاقات استان مسدود می‌شوند و همراهی تمام دستگاه‌ها و نهادها را در اجرای دقیق مصوبات خواهیم داشت.

زینی‌وند با قدردانی از کادر بهداشت و درمان استان گفت:اگر مرگ و میر استان نسبت به سایر نقاط کشور به تناسب جمعیتی و موارد بستری پایین‌تر است، نشان می‌دهد که از همه ظرفیت‌های استان استفاده شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت تخت های بیمارستان افضلی‌پور به عنوان وسیع‌ترین بیمارستان استان در حال تکمیل شدن است گفت: متاسفانه شاهد فوت بیمارانی از گروه‌های سنی نوزاد و کودکان تا مادران باردار هستیم که خواهش می‌کنیم از مردم به فکر جان خودشان باشند.

استاندار کرمان از مدیریت بیمارستان افضلی‌پور با وجود بستری ۴۰۰ بیمار کووید ۱۹ و ایجاد فضای عمومی آرام در این مجموعه بزرگ درمانی تقدیر کرد.



منبع:بــرنا
?
ظرفیت بیمارستان‌ها در حال تکمیل است/
مردم به فکر جان خودشان باشند