"طوفان الاقصی" عملیاتی بی‌نظیر در تاریخ مبارزات مردم فلسطین است

نذیر کرمان/کرمان جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان کرمان با صدور بیانیه‌ای عملیات بی نظیر و امید آفرین مجاهدان فلسطینی را ستود. به گزارش گروه دریافت خبرگزاری نذیر کرمان، در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم «وَلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه» “عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت اسلامی فلسطین که در واکنش به ۷۵ سال تجاوز […]

نذیر کرمان/کرمان جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان کرمان با صدور بیانیه‌ای عملیات بی نظیر و امید آفرین مجاهدان فلسطینی را ستود.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری نذیر کرمان، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه»

“عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت اسلامی فلسطین که در واکنش به ۷۵ سال تجاوز و اشغالگری صهیونیست‌ها و جنایات روزمره آنها در هتک حرمت و به خاک و خون کشیدن زنان، کودکان و جوانان فلسطینی، تعرض به اماکن مقدسه اسلامی خصوصاً مسجد حضرت ابراهیم(علیه السلام) و مسجدالاقصی انجام شد، بی شک عملیاتی بی نظیر در تاریخ مبارزات مردم فلسطین است و بغض فرو خورده انسان‌های مبارزی است که امید و افتخار را به همه جهان اسلام هدیه دادند.

درود بر ملت مقاوم فلسطین؛ درود بر شهدای تاریخ مقاومت در برابر غاصبان صهیونیست؛ درود بر روح بزرگ سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت اسلامی و حمایت همه جانبه از این عملیات بی‌نظیر که استراتژیست‌های نظامی جهان را به شگفتی و تحسین واداشته است، اعلام می دارد: طوفان الاقصی، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت فلسطین برای آزادسازی سرزمین انبیا و مظلومان از چنگال دشمن صهیونیستی است که روند «مرگ اسرائیل» را تسریع خواهد کرد.

این عملیات پیامی آشکار به روند خیانت به آرمان فلسطین توسط رژیم‌هایی است که وارد عرصه توافق با دشمن صهیونیستی شده‌اند چرا که به عینه دیدند این اقدامات شرط‌بندی روی اسب بازنده است و سازشکاران هرگز توان محدودسازی قدرت روزافزون مقاومت اسلامی فلسطین و جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

طوفان الاقصی لبیکی سریع به فرمان فرمانده جبهه جهانی مقاومت، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) بود که در روز میلاد پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله) خطاب به فلسطینیان و همه مجاهدان محور مقاومت فرموند: “تحرّکوا باسم الله إلی الأمام و اعلموا أنّه «وَلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه»”.

بی شک آزادی فلسطین و اقامه نماز پیروزی در قدس شریف، بسیار نزدیک است. ان شاءالله”

انتهای پیام




"طوفان الاقصی" عملیاتی بی‌نظیر در تاریخ مبارزات مردم فلسطین است

منبع: ایـسنا
? "طوفان الاقصی" عملیاتی بی‌نظیر در تاریخ مبارزات مردم فلسطین است