طنین نوای “حیدر حیدر” به وقت حاج قاسم

همزمان با لحظه شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گلزار شهدای کرمان و مرقد مطهر سیدالشهدای جبهه مقاومت غرق در فریاد “حیدر حیدر” شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، بامداد امروز و همزمان با لحظه شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی گلزار شهدای کرمان و مرقد مطهر […]

همزمان با لحظه شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گلزار شهدای کرمان و مرقد مطهر سیدالشهدای جبهه مقاومت غرق در فریاد “حیدر حیدر” شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، بامداد امروز و همزمان با لحظه شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی گلزار شهدای کرمان و مرقد مطهر سیدالشهدای جبهه مقاومت غرق در فریاد حیدر حیدر شد.

شب گذشته و بامداد امروز ۱۳ دی‌ماه در لحظه شهادت سردار دل‌ها گلزار شهدای کرمان شاهد شکوه دلدادگی زائران و عاشقانی بود که برای تجدید عهد و پیمان با شهید سلیمانی از دور و نزدیک خود را به مرقد مطهر شهید سلیمانی رسانده بودند.

برگ‌های تاریخ زرین اسلام را که ورق بزنی بارها شاهد صحنه‌هایی از تقابل حق و باطل هستی و حقیقت این است که مکتب شهید سلیمانی چیزی جز اسلام ناب و مکتب ولایت و ولایتمداری نیست، مکتب شهید سلیمانی همان مکتب سرخ شهادت حسینی است.

تاریخ ثابت خواهد کرد که ۱:۲۰ ‌لحظه‌ای متفاوت از جنس عاشورایی است؛ ساعتی ملکوتی که خون مجاهدان عراقی و ایرانی در هم آمیخت تا اتحاد این دو بلاد شیعی و اسلامی دودمان آمریکایی‌ها را به باد دهد و لحظه نابودی اسرائیل را سال‌ها به جلو بیندازد.

۱:۲۰ ساعتی است که نشان داد در راه عاشقی خون عزت می‌آفریند و جاودانگی می‌بخشد و حقیقت این است که ۱:۲۰ چیزی نیست جز “ما رأیت الا جمیلاً “.

انتهای پیام/۵۱۱/




طنین نوای “حیدر حیدر” به وقت حاج قاسم

منبع: تسنــیم
? طنین نوای “حیدر حیدر” به وقت حاج قاسم