طلبه خیّرجوان؛ فاتح قلبهادرکویرسوزان ریگان

بانوی طلبه ریگانی در اوج محرومیت خود و مشکلات زندگی، طالب زدودن غبار غم از چهره محرمان است. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان خانم زهرا حسینی زاده ، این بانوی طلبه جوان که در روستایی محروم از توابع شهرستان ریگان توانسته، آوای همدلی مردمان کویر را از کنار بلندترین تپه های شنی دنیا […]

بانوی طلبه ریگانی در اوج محرومیت خود و مشکلات زندگی، طالب زدودن غبار غم از چهره محرمان است.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان خانم زهرا حسینی زاده ، این بانوی طلبه جوان که در روستایی محروم از توابع شهرستان ریگان توانسته، آوای همدلی مردمان کویر را از کنار بلندترین تپه های شنی دنیا فریاد بزند .

این بانوی خیّر در اوج محرومیت خود و مشکلات زندگی یاریگر بانوان نیازمند و خانواده هایی شده که بحران مشکلات آنان را از یاد برده است .

ساخت منازل مسکونی،خودکفایی و راه اندازی کارگاه های خیاطی،حمایت از بانوان نیازمند ،کمک های مومنانه و اقدامات ترویجی و حمایتی از جمله مهمترین اقدامات این بانو  خیر اندیش است.

هماهنگی و جمع کردن گروه های جهادی شهرستان در کنار هم وشناخت کامل موقعیت مناطق محروم از شاخصترین اقدامات وی است که باعث اعتماد سازی خیران و مردم به وی شده است .

زهرا حسینی زاده امسال در بین خیّران کشور در طرح مهرواره همدلی توانست رتبه دوم ملی را هم از آن خود کند .

خانم نجفی خبرنگار خبر گزاری صداوسیما در سفری به شرق کرمان ، ۴۰۰کیلومتری مرز استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان در روستای عباس آباد قصه همدلی و مهربانی این طلبه  جوان و خیّر را روایت کرده است .

 

 

دانلود

کد ویدیو

 




طلبه خیّرجوان؛ فاتح قلبهادرکویرسوزان ریگان

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? طلبه خیّرجوان؛ فاتح قلبهادرکویرسوزان ریگان