طلای پارادومیدانی هانگژو به سعید افروز رسید

رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت از کسب مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی توسط سعید افروز ورزشکار جیرفتی خبر داد. محمود خانی در گفت‌وگو با نذیر کرمان در جیرفت اظهار کرد: در چهارمین روز از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، سعید افروز موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد.  وی با اعلام شکستن رکورد مسابقات پاراآسیایی توسط […]


رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت از کسب مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی توسط سعید افروز ورزشکار جیرفتی خبر داد.

محمود خانی در گفت‌وگو با نذیر کرمان در جیرفت اظهار کرد: در چهارمین روز از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، سعید افروز موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد. 

وی با اعلام شکستن رکورد مسابقات پاراآسیایی توسط افروز گفت: افروز پس از ۹ سال رکورد مسابقات را که در اختیار یک ورزشکار چینی بود شکسته و رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرد . 

رئیس ورزش و جوانان جیرفت با بیان تغییر مدال افروز توسط کمیته برگزاری مسابقات خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری مسابقه با دو کلاس، رده‌بندی نهایی توسط سیستمی مشخص و بر حسب امتیاز محاسبه می‌شود. 

وی افزود: نتایج به طور رسمی از سوی کمیته برگزاری بازی‌ها اعلام شد و بر روی سایت نیز قرار گرفت، اما ساعتی بعد از آن ، این کمیته با زدن برچسب «تجدید نظر شده» ، نتیجه را تغییر داد.

به گزارش نذیر کرمان ، سعید افروز دارنده مدال طلا در پارالمپیک توکیو در کلاس F۳۴ حضور داشت با رکورد ۴۰.۱۸ متر مدال نقره را بدست آورد و نائب قهرمان شد

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





طلای پارادومیدانی هانگژو به سعید افروز رسید

منبع: فــارس
? طلای پارادومیدانی هانگژو به سعید افروز رسید