طرح پیشگیری از سرقت خرما در شرق استان کرمان کلید خورد

نذیر کرمان/کرمان رئیس دادگستری شهرستان ریگان از اجرای طرح پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی بخصوص خرما در شرق استان کرمان خبر داد و گفت: در این رابطه برنامه جامع و خوبی از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان در جهت پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی تهیه و تدوین شده است. جواد […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس دادگستری شهرستان ریگان از اجرای طرح پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی بخصوص خرما در شرق استان کرمان خبر داد و گفت: در این رابطه برنامه جامع و خوبی از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان در جهت پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی تهیه و تدوین شده است.

جواد دهقان امروز ۹ مردادماه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان ریگان که با حضور دادستان، مسئولان و جمعی از کشاورزان برگزار شد، اظهار کرد: با اقدامات پیشگیرانه سعی بر آن است از وقوع جرم جلوگیری و بعد از کاهش، این موضوع را به مرحله صفر برسانیم.

وی افزود: در قانون اساسی وظیفه پیشگیری از وقوع جرم برعهده قوه قضائیه است و با اقدامات پیشگیرانه سعی بر آن است از وقوع جرم جلوگیری شود.

سید روح‌الله میرتاج‌الدینی، دادستان ریگان نیز در این جلسه اظهار کرد: همواره با سرقت محصولات کشاورزی در فصل برداشت محصولات مواجه بوده‌ایم که اقدامات پیشگیرانه در این رابطه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی همکاری کشاورزان و باغداران را ضروری دانست و راهکارهایی را جهت کاهش سرقت خرما و محصولات کشاورزی ارائه کرد.

انتهای پیام




طرح پیشگیری از سرقت خرما در شرق استان کرمان کلید خورد

منبع: ایـسنا
? طرح پیشگیری از سرقت خرما در شرق استان کرمان کلید خورد