طرح پایش و غربالگری برای بیش از ۶۰ هزار نفر در کرمان اجرا شد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا در همایش «تجلیل از خانواده‌های کادر درمان بیمارستان امام حسین(ع)» به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز در کرمان پرداخت و گفت: تاکنون بیش‌ از ۶۰ هزار نفر در استان کرمان مورد پایش و غربالگری قرار گرفته‌اند. به گزارش فت فتو از کرمان، همایش تجلیل از خانواده‌های کادر درمان […]

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا در همایش «تجلیل از خانواده‌های کادر درمان بیمارستان امام حسین(ع)» به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز در کرمان پرداخت و گفت: تاکنون بیش‌ از ۶۰ هزار نفر در استان کرمان مورد پایش و غربالگری قرار گرفته‌اند.

به گزارش فت فتو از کرمان، همایش تجلیل از خانواده‌های کادر درمان بیمارستان امام حسین(ع) درگیر با بیماری منحوس کرمان، با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، فرمانده حفاظت قرارگاه جنوب شرق، نماینده عقیدتی سیاسی قرارگاه و رئیس بیمارستان امام حسین(ع) شامگاه ۲۲ آذرماه در کرمان برگزار شد.

سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا در این مراسم بیان کرد: ارتش به‌عنوان یکی از اولین یگان‌های مقابله کننده با ویروس کرونا از همان ابتدا تمام امکانات خود از جمله کادر درمان و بیمارستان امام حسین(ع) را پای کار آورد و در چهار شهر کرمان، سیرجان، ماهان و باغین حدود ۲۰ ایستگاه پایش و غربالگری کرونا مستقر شد.

وی افزود: همه امکانات بیمارستان امام حسین(ع) را بدون هیچگونه محدودیتی در اختیار استان قرار داده‌ایم و ابلاغ کردیم همه ظرفیت کادر درمان ارتش در خدمت بیماران کرونایی قرار گیرد، تصریح کرد: تاکنون بیش‌ از ۶۰ هزار نفر در استان را پایش و غربالگری کردیم و هر کجا درخواستی بود کمک کردیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با بیان اینکه به دنبال فرصتی برای تقدیر از کادر درمان بودیم زیرا اعتقاد داریم امروز خط اول جبهه ما پرستاران هستند، افزود: در زمان اوج بیماری کرونا دو بیمارستان حاد تنفسی با تمام امکانات و هزینه بالای ۴۰ میلیارد تومان را در منطقه خاش و زاهدان مستقر کردیم و دستگاه‌های مخزن‌ساز اکسیژن برای خاش، زابل و زاهدان فراهم شد و قرار بود در جیرفت نیز بیمارستان حاد تنفسی برقرار کنیم که کرونا فروکش کرد.

امیر غلامعلیان با بیان اینکه ارتش نقاهتگاه‌های زیادی در سطح شهر کرمان فراهم کرد که از جمله آن‌ها نزدیک به ۹۰۰ تخت نقاهتگاهی بود، افزود: پادگان‌های ارتش از امن‌ترین مکان‌ها برای مقابله با کرونا بودند و همه اماکن به صورت مستمر ضدعفونی می‌شد و ما کمترین میزان ابتلا به کرونا را داشتیم زیرا از ابتدا راهبرد آفندی به ویروس کرونا داشتیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در پایان با اعلام آمادگی برای پذیرش بیمار به هر تعداد که استان و ستاد مدیریت بیماری کرونا اعلام کند، افزود: تاکنون شرایط حادی برای در اختیار گذاشتن کل بیمارستان پیش نیامده است.

انتهای پیام




طرح پایش و غربالگری برای بیش از ۶۰ هزار نفر در کرمان اجرا شد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? طرح پایش و غربالگری برای بیش از ۶۰ هزار نفر در کرمان اجرا شد