طرح مردمی سازی یارانه‌ها تحقق عدالت اقتصادی در جامعه است

سرپرست فرمانداری زرند گفت: طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اقدامی برای اصلاح نظام پرداخت و توزیع عادلانه‌ و تحقق عدالت اقتصادی است. به گفته‌ سید رضا حسینی نژاد در جلسه کمیسیون کشف و مبارزه با قاچاق کالا و ارز درخصوص شرایط و سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم، طرح ابتکاری مردمی سازی و توزیع عادلانه […]

سرپرست فرمانداری زرند گفت: طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اقدامی برای اصلاح نظام پرداخت و توزیع عادلانه‌ و تحقق عدالت اقتصادی است.

به گفته‌ سید رضا حسینی نژاد در جلسه کمیسیون کشف و مبارزه با قاچاق کالا و ارز درخصوص شرایط و سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم، طرح ابتکاری مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها دارای نقاط قوت بسیار مطلوب و ارزشمندی است که نتایج خوبی از جمله عدالت اقتصادی را برای مردم به همراه خواهد داشت.

او با بیان اینکه حمایت مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به دولت در بحث اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها امری بسیار ارزشمند است، می‌گوید: نخبگان اقصادی نیز بر اهمیت و ضرورت اجرای این طرح برای اقتصاد کشور تاکید دارند و همراهی مردم در اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها سبب موفقیت اثر گذار این طرح در اقتصاد کشور می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی راهکار مقابله با قاچاق کالا است، گفت: با اجرای این طرح، یارانه‌ای که در ابتدای خط، تولید توزیع می‌شد، با ابتکار صورت گرفته در انتهای زنجیره و خط تولید به صورت مستقیم در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

حسینی نژاد با اشاره به اینکه این ابتکار دولت باعث خواهد شد تا با کاهش و جلوگیری از قاچاق کالا‌هایی که از ارز ترجیحی بهره می‌بردند، یارانه به صورت مستقیم به دست مردم و سفره آن‌ها برسد که امری بسیار ارزشمند است، می‌گوید: از کسبه، اتحادیه‌ها، اتاق اصناف، بخش خصوصی و مردم متدین  زرند در بحث همراهی برای اجرای مطلوب این طرح تقدیر و تشکر دارم.

او با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته، ما هیچ‌گونه دغدغه و نگرانی برای تأمین کالا‌های اساسی در شهرستان زرند نداریم، گفت: ارتباط خوب و صمیمانه دولت و بخش خصوصی امسال  قوی‌تر از سال قبل ادامه خواهد یافت.

فت فتو کرمان کرمان




طرح مردمی سازی یارانه‌ها تحقق عدالت اقتصادی در جامعه است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? طرح مردمی سازی یارانه‌ها تحقق عدالت اقتصادی در جامعه است