طرح شهید سلیمانی در کوهبنان|از توزیع ۲۱۵۱ بسته معیشتی تا همکاری ۶ تیم بسیج در اجرای واکسیناسیون کرونا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان از اجرای مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی در این شهرستان خبر داد. روح‌الله ابراهیمی در گفت‌وگو با فت فتو در کوهبنان اظهار کرد: همواره باید منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خویش قرار دهیم و با رعایت دستور العمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا زمینه را برای کاهش میزان […]


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان از اجرای مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی در این شهرستان خبر داد.

روح‌الله ابراهیمی در گفت‌وگو با فت فتو در کوهبنان اظهار کرد: همواره باید منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خویش قرار دهیم و با رعایت دستور العمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا زمینه را برای کاهش میزان ابتلا به این ویروس منحوس فراهم کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان تاکید کرد: طرح شهید سلیمانی در شهرستان کوهبنان هم‌گام با سراسر کشور از ۲۰ آذرماه  سال ۱۳۹۹ با همکاری شبکه بهداشت، فرمانداری، پایگاه‌های مقاومت و شورای اداری شهرستان آغاز شد.

وی تصریح کرد: این طرح ابتدا در قالب ضدعفونی محیط، تولید و توزیع ماسک و گان انجام شد و در ادامه با خرید یک دستگاه اکسیژن‌ساز جهت کمک به بیماران کرونایی همراه بود.

ابراهیمی بیان داشت: با شروع طرح شهید سلیمانی در کوهبنان تیم‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی تشکیل شدند و خدمات و فعالیت‌ها با جدیت آغاز شد. طبق اذعان همگان در بحث بیماریابی طرح شهید سلیمانی بسیار موفق عمل کرده و در این طرح افرادی که دارای علائم بیماری بودند، شناسایی و جهت انجام تست به مراکز بهداشت شهرستان معرفی شدند.

وی ابراز داشت:  از ابتدای شیوع ویروس کرونا با مساعدت دفتر امام جمعه، خیران، پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد، ادارات و نهادها و ائمه جماعت شهرستان بیش از ۲۱۵۱ بسته معیشتی بین اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی در شهرستان  کوهبنان در حال اجراست؛ البته در طرح واکسیناسیون هم شش تیم با کادر بهداشتی همکاری می‌کنند.

انتهای پیام /۸۰۰۱۲/ب





طرح شهید سلیمانی در کوهبنان|از توزیع ۲۱۵۱ بسته معیشتی تا همکاری ۶ تیم بسیج در اجرای واکسیناسیون کرونا

منبع:فــارس
? طرح شهید سلیمانی در کوهبنان|از توزیع ۲۱۵۱ بسته معیشتی تا همکاری ۶ تیم بسیج در اجرای واکسیناسیون کرونا