طرح رتبه بندی معلمان در دولت در حال نهایی شدن

استاندار کرمان از نهایی شدن طرح رتبه بندی معمان در دولت خبر داد. به گزارش فت فتو،استاندار کرمان در این جلسه گفت با مدیریت انجام شده، تبعاتی منفی از بازگشایی مدارس در استان مشاهده نشده است.آقای زینی وند از دانشجویان و دانش اموزان خواست در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند زیرا به استان کرمان […]

استاندار کرمان از نهایی شدن طرح رتبه بندی معمان در دولت خبر داد.

به گزارش فت فتو،استاندار کرمان در این جلسه گفت با مدیریت انجام شده، تبعاتی منفی از بازگشایی مدارس در استان مشاهده نشده است.
آقای زینی وند از دانشجویان و دانش اموزان خواست در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند زیرا به استان کرمان به عنوان پایتخت مقاومت نگاهی ویژه در این روز وجود دارد.

وی افزوداردوگاه شهید سلیمانی یک اردوگاه خاص با طراحی ویژه است و بایستی با پیش‌بینی همه موارد و بدون نگرانی از کمبود اعتبارات به بهترین شکل اجرایی شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه از اهدای تقدیر نامه به همه فرهنگیان استان به مناسبت هفته معلم خبر داد و گفت مقرر شد همه دستگاهها یک اقدام شاخص در راستای تکریم جایگاه معلمان انجام دهند.
رضایی افزودهمچنین قرار شد همه امکانات آموزش و پرورش از جمله اردوگاه ، کلینیک و خانه های فرهنگیان در هفته معلم با شرایط ویژه در اختیار فرهنگیان قرار بگیرد
وی گفت پیش از این قرار بود ۲۹ هکتار زمین برای احداث اردوگاه شهید سلیمانی در نظر گرفته شود اما در تصمیم گیری جدید مقرر شده ۷۵ هکتار زمین با ۱۰۰ سوئیت و امکانات فرهنگی و ورزشی برای این مجموعه دیده شود و در فاز اول بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در سال جاری برای این مجموعه در نظر گرفته شده است.

وی در پایان از افتتاح ۱۳ مدرسه در استان با مشارکت آموزش و پرورش ، خیران، اداره کل نوسازی مدارس و اتاق بازرگانی کرمان برای مهر‌ماه سال‌جاری خبر داد.




طرح رتبه بندی معلمان در دولت در حال نهایی شدن

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? طرح رتبه بندی معلمان در دولت در حال نهایی شدن