طرح خرید اعتباری صنایع دستی در کرمان

کرمان – مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان از خرید اعتباری صنایع دستی در کرمان خبر داد. به گزارش فت فتو، فریدون فعالی افزود: طرح تحریک تقاضا در صنایع‌دستی کرمان خوشبختانه به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه‌ای اجرایی شد و مردم می‌توانند با دریافت کارت اعتباری از ۲ تا ۲۰ میلیون تومان، صنایع‌دستی را خریداری کنند. وی […]

کرمان – مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان از خرید اعتباری صنایع دستی در کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتو، فریدون فعالی افزود: طرح تحریک تقاضا در صنایع‌دستی کرمان خوشبختانه به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه‌ای اجرایی شد و مردم می‌توانند با دریافت کارت اعتباری از ۲ تا ۲۰ میلیون تومان، صنایع‌دستی را خریداری کنند.

وی با بیان اینکه این تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۸ اعطا می‌شود تصریح کرد: این طرح برای اولین بار در استان کرمان اجرایی شده که شروع آن از چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی کرمان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه در حاشیه برگزاری چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی این استان منعقد شده است افزود: علاقمندان می‌توانند از این مزایا استفاده کنند.

وی بیان کرد: بازپرداخت این تسهیلات یک ساله با نرخ ۱۰ درصد است و ارائه چک و یا سفته از شرایط دریافت این کارت اعتباری است.

فعالی خاطرنشان کرد: پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی استان کرمان از پنجم تا نهم آبان‌ماه سال جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق کرمان در حال برگزاری است.

کد خبر ۵۶۲۰۵۹۶




طرح خرید اعتباری صنایع دستی در کرمان

منبع: مــهر
? طرح خرید اعتباری صنایع دستی در کرمان