طرح ترخیص خودروهای رسوبی در کرمان تمدید شد

کرمان- فت فتو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از تمدید طرح ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ‌هایی طرف قرارداد استان تا ۱۸ مهر ماه سال جاری خبر داد. به گزارش روز شنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امیر معین الدینی اظهارداشت: این طرح شامل خودروهایی که با دستور قضایی توقیف شده […]

کرمان- فت فتو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از تمدید طرح ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ‌هایی طرف قرارداد استان تا ۱۸ مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روز شنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امیر معین الدینی اظهارداشت: این طرح شامل خودروهایی که با دستور قضایی توقیف شده اند نمی شود.

وی بیان کرد: بسیاری از این خودروها به دلیل ارتکاب تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده اند که امکان ترخیص آنها وجود دارد.

رئیس پلیس راهور استان کرمان افزود:طرح ترخیص خودروهای رسوبی از نیمه اردیبهشت ماه امسال شروع شده و شامل خودروهایی است که قبل از اسفند ماه سال ۹۹ به پارکینگ منتقل شده اند و محاسبه هزینه پارکینگ بر اساس تعرفه سال ۹۴ انجام می گیرد.

معین الدینی اظهار داشت: مالکان و متصرفان خودرو ها به منظور بهره مندی این طرح هر چه سریع تر به مراکز پلیس ۱۰+ در سطح استان مراجعه و نسبت به رفع توقیف وسیله نقلیه خود اقدام کنند.




طرح ترخیص خودروهای رسوبی در کرمان تمدید شد

منبع:ایرنـا
? طرح ترخیص خودروهای رسوبی در کرمان تمدید شد