طرح تامین آب اضطراری پاریز و حومه در سیرجان به بهره‌برداری رسید

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: طرح تامین آب اضطراری پاریز و حومه در شهرستان سیرجان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. علیرضا عبدیان امروز چهارم آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور تامین آب پایدار ساکنین پاریز و روستاهای حومه این شهر، طرح تامین آب […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: طرح تامین آب اضطراری پاریز و حومه در شهرستان سیرجان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

علیرضا عبدیان امروز چهارم آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور تامین آب پایدار ساکنین پاریز و روستاهای حومه این شهر، طرح تامین آب اضطراری در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح یک حلقه چاه به عمق ۲۲۵ متر و دبی ۱۷ لیتر بر ثانیه پس از حفر و تجهیز و اجرای ۱۲۰۰ متر خط انتقال وارد مدار بهره‌برداری شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمان اعتبار این طرح را بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با بهره‌برداری از این طرح ۳۰۰۰ مشترک در پاریز و ۲۰۰۰ مشترک در حاشیه خط انتقال و روستاهای حومه پاریز در شهرستان سیرجان از نعمت آب شرب پایدار برخوردار شدند.

انتهای پیام




طرح تامین آب اضطراری پاریز و حومه در سیرجان به بهره‌برداری رسید

منبع: ایـسنا
? طرح تامین آب اضطراری پاریز و حومه در سیرجان به بهره‌برداری رسید