طرح اولویت بندی جرائم و آسیب های اجتماعی در استان کرمان اجرا می شود

فت فتو/کرمان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان از آغاز طرح اولویت بندی جرائم و آسیب های اجتماعی توسط اداره برآورد و مطالعات این معاونت با رویکرد دست یابی به اطلاعات پایه برای اجرای طرح های هدفمند بعدی خبر داد. “کوروش احمدیوسفی” امروز ۲۱ مردادماه با اشاره به اینکه پلیس مقتدر نیازمند شناسایی عمیق لایه […]

فت فتو/کرمان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان از آغاز طرح اولویت بندی جرائم و آسیب های اجتماعی توسط اداره برآورد و مطالعات این معاونت با رویکرد دست یابی به اطلاعات پایه برای اجرای طرح های هدفمند بعدی خبر داد.

“کوروش احمدیوسفی” امروز ۲۱ مردادماه با اشاره به اینکه پلیس مقتدر نیازمند شناسایی عمیق لایه های اجتماعی و اشراف کامل بر تعاملات سطح جامعه است، گفت: این شناخت را از طریق تخصصی کردن حوزه های عمل در ساختارهای مطالعاتی پلیس مورد توجه قرار داده ایم.

وی افزود: پیشگیری بدون پیش بینی امکان پذیر نیست و علاوه بر آن به دلیل اینکه ماموریت ها و عملکرد پلیس مستقیما افکار عمومی را متاثر می کند پیش بینی در عملیات انتظامی یکی از اقدامات مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

احمدیوسفی با اشاره به اجرای طرح اولویت بندی جرائم و آسیب های اجتماعی ادامه داد: هدف پلیس از اجرای این طرح سراسری اجرای ماموریت ها و وظایف، تعامل با جامعه و افزایش احساس امنیت اجتماعی است که بدون پیش بینی اولیه این امر به سختی امکان پذیر است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تاکید کرد: همکاران ما در اداره برآورد و مطالعات اجتماعی همواره در صدد هستند تا با بررسی دقیق پدیده ها و معضلات اجتماعی، رویکرد پیشگیرانه ای داشته باشند و در حد توان از بروز اتفاقات و حوادث نامطلوب در حوزه نظم و امنیت جلوگیری کنند.

وی گفت: لازمه تمام فعالیت های پیشگیرانه تعامل و مشارکت ادارات و سازمان های دولتی با پلیس است که بحمدالله ارتباط بسیار خوبی با این ارگان ها برقرار است و امیدواریم بتوانیم با مشارکت همه جانبه اقدامات چشمگیری در راستای پیشگیری و کاهش جرائم با نگاه دانشی و مطالعاتی انجام دهیم.

انتهای پیام



منبع:ایـسنا
? طرح اولویت بندی جرائم و آسیب های اجتماعی در استان کرمان اجرا می شود