طرح «آوای آسمانی» در مدارس غیردولتی کرمان برگزار می‌شود

کرمان- مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی دانش آموزان در مدارس غیردولتی و هیات‌امنایی سراسر استان در دوازدهم آذر ماه جاری خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، رضا رضایی ظهر یکشنبه در جمع مؤسسان مدارس غیر دولتی استان گفت: هفته قرآن، عترت و نماز «۱۱ تا ۱۷ آذر ماه» […]

کرمان- مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی دانش آموزان در مدارس غیردولتی و هیات‌امنایی سراسر استان در دوازدهم آذر ماه جاری خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، رضا رضایی ظهر یکشنبه در جمع مؤسسان مدارس غیر دولتی استان گفت: هفته قرآن، عترت و نماز «۱۱ تا ۱۷ آذر ماه» فرصت مناسبی است برای تبلیغ و ترویج ابعاد مختلف ظرفیت‌های قرآنی موجود در مدارس سراسر استان در سطح مدارس تا همه دانش‌آموزان، فرهنگیان و والدین ضمن اطلاع از روند گسترش آموزه‌های قرآن، عترت و نماز در کشور، اقدامات مؤثری را با هدف نشر و تبلیغ آموزه‌های این سه منشور نورانی انجام دهند.

وی افزود: در این راستا، به منظور شکوفاسازی استعدادهای قرآنی و تشویق دانش‌آموزان برای گسترش فرهنگ تلاوت و قرائت قرآن کریم و نیز تجلیل و تقدیر از نخبگان قرآنی دانش آموز مدارس غیردولتی و هیأت امنایی سراسر کشور، سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد بزرگترین رویداد قرآنی همزمان مدارس غیردولتی و هیأت امنایی سراسر استان را با عنوان رویداد بزرگ قرآنی «آوای آسمانی» برگزار کند.

رضایی معرفی و شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های قرآنی موجود در مدارس غیردولتی و هیأت امنایی را از اهداف اصلی این طرح دانست و افزود: ارتقای دانش قرآنی و زمینه سازی برای تبلیغ و ترویج و انس هر چه بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم و ایجاد فضای قرآنی در سطح مدارس و جامعه با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان اسلام از دیگر اهداف این طرح است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه این برنامه برای شناسایی، عرضه، معرفی و تجلیل از برترین‌های قرآنی شاغل به تحصیل در مدارس غیردولتی و هیات‌امنایی فرصت تلقی می‌شود، تصریح کرد: در این آئین ارزشمند از حافظان قرآن کریم و دانش‌آموزان برگزیده مسابقات منطقه‌ای، استانی و کشوری مسابقات قرآن عترت و نماز مدارس غیردولتی و هیأت امنایی در سراسر استان تقدیر می‌شود.

کد خبر ۵۹۵۰۴۸۱




طرح «آوای آسمانی» در مدارس غیردولتی کرمان برگزار می‌شود

منبع: مــهر
? طرح «آوای آسمانی» در مدارس غیردولتی کرمان برگزار می‌شود