طبخ آش حلیم به شکرانه نزول باران رحمت الهی در شهرستان انار

به‌همت گردان شهید سید علی‌اکبر صابری شهرستان انار و به نیت شکرگزاری نزول باران و دفع خطر سرمازدگی محصول پسته، ۱۴ دیگ آش حلیم نذری طبخ و بین نیازمندان شهرستان توزیع شد. به گزارش نذیر کرمان از شهرستان انار، یکی از سنت‌های خوب و حسنه مردم شهرستان انار جمع‌آوری نذورات و توزیع آن بین نیازمندان […]


به‌همت گردان شهید سید علی‌اکبر صابری شهرستان انار و به نیت شکرگزاری نزول باران و دفع خطر سرمازدگی محصول پسته، ۱۴ دیگ آش حلیم نذری طبخ و بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

به گزارش نذیر کرمان از شهرستان انار، یکی از سنت‌های خوب و حسنه مردم شهرستان انار جمع‌آوری نذورات و توزیع آن بین نیازمندان شهرستان است.

 بدین منظور دوستداران مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی با جمع‌آوری نذورات برای دفع بلا و گرفتاری و همچنین شکرگزاری نزول باران و رفع سرمازدگی محصول پسته اقدام به طبخ ۱۴ دیگ آش حلیم ( آش حسین ) با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال کرده و آن را بین نیازمندان و اقشار مختلف مردم توزیع کردند.

 سرهنگ میرزایی فرمانده گردان شهید سید علی اکبر صابری از تیپ شهید امینی (لشکر حاج‌قاسم سلیمانی ) اظهار کرد: این مکتب در کنار بانی شدن طبخ این آش حسینی، تا کنون بیش از ۲۰ هزار غذا طبخ و بین نیازمندان و مردم شهرستان توزیع کرده است.

پایان پیام/۸۰۰۲۱/ب





طبخ آش حلیم به شکرانه نزول باران رحمت الهی در شهرستان انار

منبع: فــارس
? طبخ آش حلیم به شکرانه نزول باران رحمت الهی در شهرستان انار