ضیافت افطاری برای ایتام کرمانی

در شب میلاد امام حسن مجتبی کریم اهل بیت (ع) جمعی از ایتام در کنار مسئولان استانی پس از اقامه نماز، روزه خود را افطار کردند. یحیی صادقی گفت: ۲۲ هزار و ۵۶۶ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارندکه۳ هزار و ۲۱۴ یتیم فاقد حامی هستند. صادقی می‌گوید: تعداد […]

در شب میلاد امام حسن مجتبی کریم اهل بیت (ع) جمعی از ایتام در کنار مسئولان استانی پس از اقامه نماز، روزه خود را افطار کردند.

یحیی صادقی گفت: ۲۲ هزار و ۵۶۶ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارندکه۳ هزار و ۲۱۴ یتیم فاقد حامی هستند.

صادقی می‌گوید: تعداد حامیان ایتام کمیته امداد استان کرمان حدود ۴۳ هزار حامی هستند که ۱۴۹ حامی خارج از کشور هستند.

او گفت: در ماه مبارک رمضان سفره‌های ساده افطاری برای خانواده تحت پوشش را در اولویت کاری گنجانده ایم وامشب به میزبانی استانداری کرمان وهمچنین دفتر نمایندگی، ولی فقیه در استان، ایتام به این ضیافت دعوت ودر کنار این بزرگواران هم سفره شدند و روزه خود را افطار کردند.

به گفته او، در شب میلاد امام حسن عسکری (ع) ۴۰۰ نفر در این ضیافت گرد هم جمع آمده اند.

صادقی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان روزانه ۴۰ هزار پرس غذای گرم افطاری بین نیازمندان توزیع شده است و به مناسبت هفته اطعام، در نظر داریم طی این هفته ۷۰هزار پرس غذا در بین خانواده‌های تحت پوشش، توزیع شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان می‌گوید: این برنامه افطاری ضمن اعلام آمادگی از سوی سایر نهاد‌های دولتی در مشارکت برای این امرخیر، تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

تصاویر در واحد خبر موجود است.

فت فتو کرمان کرمان




ضیافت افطاری برای ایتام کرمانی

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ضیافت افطاری برای ایتام کرمانی