ضرورت رسیدگی فوری به خسارتهای بخش کشاورزی در جنوب کرمان

کرمان – استاندار کرمان با اشاره به خسارت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی به کشاورزی جنوب کرمان گفت: رسیدگی فوری به وضعیت کشاورزان سیل زده در اولویت قرار گیرد. به گزارش فت فتو، علی زینی وند عصر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمان در خصوص وضعیت مناطق […]

کرمان – استاندار کرمان با اشاره به خسارت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی به کشاورزی جنوب کرمان گفت: رسیدگی فوری به وضعیت کشاورزان سیل زده در اولویت قرار گیرد.

به گزارش فت فتو، علی زینی وند عصر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمان در خصوص وضعیت مناطق سیل زده گفت: هم اکنون وضعیت نسبت به روزهای ابتدایی سیل بسیار بهتر شده است اما خسارات سیل در جنوب کرمان گسترده است و باید برای رفع مشکلات مردم در ابعاد گوناگون ورود و پیگیری لازم انجام شود و در این خصوص فرمانداران باید اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های مربوط باید پای کار باشند گفت: خسارتهای باید به صورت دقیق احصا و گزارش شود ضمن اینکه طبق بررسی‌های اولیه فقط در بخش کشاورزی شاهد خسارت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی هستیم که مشکلات بسیاری برای معیشت کشاورزان جنوب استان کرمان ایجاد می‌کند.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه کشاورزی تنها راه تأمین معیشت بسیاری از مردم در جنوب استان کرمان است گفت: باید با فوریت بیشتر تأمین خسارتها مورد بررسی قرار گیرد ضمن اینکه در سال گذشته به دلیل سرما زدگی به این کشاورزان خسارت جدی موارد شد و به دلایل کمبود نقدینگی نتوانستیم خسارت‌ها را جبران کنیم.

زینی وند افزود: متأسفانه به هزار و ۷۰۰ خانه نیز خسارتهای جدی موارد شده است ضمن اینکه دام‌های زیادی نیز تلف شده که امیدواریم با همراهی ستاد اجرایی فرمان امام خسارت‌های دامداران جبران شود.

وی همچنین با اشاره به خسارت به زیر ساخت‌های منطقه خواستار ترمیم سازه‌های آبی برای جلوگیری از سیل مجدد در بارش‌های پیش رو شد.

کد خبر ۵۳۹۵۲۰۸




ضرورت رسیدگی فوری به خسارتهای بخش کشاورزی در جنوب کرمان

منبع: مــهر
? ضرورت رسیدگی فوری به خسارتهای بخش کشاورزی در جنوب کرمان