ضرورت برگزاری جشنواره گویش‌های محلی در رودبار جنوب

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان، بهرام مسلمی‌مهنی، مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان در ادامه سفرهای خود به شهرهای جنوبی کرمان در نشست صمیمی با هنرمندان رودبار به بحث و تبادل نظر در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری این شهرستان پرداخت. در […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان، بهرام مسلمی‌مهنی، مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان در ادامه سفرهای خود به شهرهای جنوبی کرمان در نشست صمیمی با هنرمندان رودبار به بحث و تبادل نظر در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری این شهرستان پرداخت.

در این نشست هنرمندان رودبار جنوب خواستار برگزاری جشنواره گویش‌های محلی سال ۱۴۰۱ در رودبار جنوب شدند و مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی جنوب استان نیز قول مساعد داد که ضمن ساماندهی انجمن‌ها پیشنهاد هنرمندان جنوب کرمان در برگزاری جشنواره گویش‌های محلی را جامع عمل بپوشد.

مسلمی‌مهنی با تأکید بر انتخاب راه آرمانی و ارزشی هنرمندان، دفاع و صیانت از ارزش‌های اسلامی را یک رسالت همگانی دانست که همگان باید در این زمینه پا را از مرحله شعار فراتر بگذارند.

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان با تبیین چگونگی شناخت ابزار‌های دشمن، هوشیاری و هوشمندی همه جوانان با هر فکر و سلیقه‌ای را خواستار شد.

انتهای پیام




ضرورت برگزاری جشنواره گویش‌های محلی در رودبار جنوب

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? ضرورت برگزاری جشنواره گویش‌های محلی در رودبار جنوب