ضرورت بازنگری مسئولیت اجتماعی ادارات و نهادها در حوزه نظم و امنیت

فت فتو/کرمان در نشست نماینده مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با فرمانده انتظامی سیرجان بر بررسی مسولیت اجتماعی ادارات و نهادها در حوزه ارتقاء نظم و امنیت تاکید شد. رئیس مجمع نمایندگان استان در این نشست با اشاره به اهمیت و بررسی مسئولیت اجتماعی ادارات و نهادها در حوزه نظم و […]

فت فتو/کرمان در نشست نماینده مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با فرمانده انتظامی سیرجان بر بررسی مسولیت اجتماعی ادارات و نهادها در حوزه ارتقاء نظم و امنیت تاکید شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان در این نشست با اشاره به اهمیت و بررسی مسئولیت اجتماعی ادارات و نهادها در حوزه نظم و امنیت گفت: ضرورت دارد تا همه ادارات و نهادها برحسب وظایف خود در راستای ایجاد امنیت پایدار و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و جرائم قدم بردارند و در ارتقاء شهر در زمینه های مختلف تحول آفرین باشند.

شهباز حسن پور از تلاش های مجموعه انتظامی تقدیر و بیان کرد: حضور پلیس در جامعه امنیت بخش است و به نوبه خود در پیشبرد ماموریت های انتظامی و ایجاد امنیت در شهرستان از پلیس حمایت می کنیم.

نماینده  مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به سبب ارتباط نزدیک با مردم شاهد رضایت مندی از عملکرد و اقدامات پلیس هستیم و این جای خوشحالی  دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان نیز در این نشست با تشریح برخی از اقدامات انتظامی، گفت: امنیت پدیده جمعی است و همه ادارات و نهادها در شکل گیری آن نقش دارند و پلیس حافظ نظم و امنیت است.

سرهنگ امیرسبتکی افزود: پلیس با تمام توان در راستای انجام مطلوب وظایف خود تلاش و در این رابطه بر افزایش مشارکت های مردمی در حوزه نظم و امنیت تاکید می‌کند تا امنیتی پایدار و در شان همگان ایجاد شود.

وی با قدردانی از حمایت های نماینده مجلس شورای اسلامی از مجموعه انتظامی به ویژه بیانیه اخیر در پی شهادت سرهنگ “علی اکبر رنجبر” مبنی بر اصلاح و تصویب قانون حمایت از ماموران انتظامی بیان کرد: مشارکت مردم و حمایت مسئولان از پلیس باعث قوت قلب دو چندان نیروهای تلاشگر انتظامی برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان است که در مسیر اجرای فرامین مقام معظم رهبری با تمام توان تلاش می کنیم.

گفتنی است در این نشست علاوه بر بررسی مسولیت اجتماعی ادارات و نهادها در حوزه ارتقاء نظم و امنیت در خصوص انجام اقدامات و پیگیری های لازم برای راه اندازی مرکز خدمات تعویض پلاک در سیرجان نیز تبادل نظر شد.

انتهای پیام




ضرورت بازنگری مسئولیت اجتماعی ادارات و نهادها در حوزه نظم و امنیت

منبع: ایـسنا
? ضرورت بازنگری مسئولیت اجتماعی ادارات و نهادها در حوزه نظم و امنیت