ضرب و شتم نیروی اجراییات شهرداری سیرجان حین انجام وظیفه

فت فتو/کرمان یکی از پرسنل واحد اجراییات (سدمعبر) شهرداری منطقه یک سیرجان حین انجام وظیفه و بعد از تذکر به میوه فروش دوره‌گرد، مورد ضرب و شتم قرار گرفت و از ناحیه صورت زخمی شد.  با توجه به اهمیت رفع سدمعبر در تمامی معابر و اماکن عمومی و نیز تماس‌های مکرر شهروندان با سامانه ۱۳۷ […]

فت فتو/کرمان یکی از پرسنل واحد اجراییات (سدمعبر) شهرداری منطقه یک سیرجان حین انجام وظیفه و بعد از تذکر به میوه فروش دوره‌گرد، مورد ضرب و شتم قرار گرفت و از ناحیه صورت زخمی شد. 

با توجه به اهمیت رفع سدمعبر در تمامی معابر و اماکن عمومی و نیز تماس‌های مکرر شهروندان با سامانه ۱۳۷ و درخواست برای کاستن از بار ترافیکی محدوده‌ی بلوار سید جمال ( روبروی بازار روز)، یکی از عوامل سدمعبر پس از تذکر به یک دستفروش، مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و بدلیل شدت جراحات وارده بلافاصله به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار می‌گیرد.

در همین رابطه ابراهیم باستانی‌راد شهردار منطقه یک گفت: پس از طی مراحل درمان، روند پیگیری حقوقی در دستور کار شهرداری قرار گرفت و با انجام مقدمات قضایی، ‌ضارب تحت پیگرد قانونی قرار دارد.

وی افزود: سدمعابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از آنها برای کسب و یا سکنی و یا هر عنوان دیگری برابر تبصره ۱ بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها ممنوع است و بارها افراد زیادی برای عبور در مسیر پیاده‌رو به علت وجود موانعی باید به ناچار مدتی را صبر کرده و یا مسیر را به سمت خیابان تغییر دهند و طبیعی است که این عمل احتمال حادثه و ترافیک را زیاد می‌کند.

باستانی راد بیان کرد: شهرداری منطقه یک سیرجان بر اساس وظیفه ذاتی و طبق قانون، با جدیت و بدون مماشات با تخلفات اینچنینی و بساط‌گستران برخورد قانونی و قاطع خواهد کرد.

انتهای پیام




ضرب و شتم نیروی اجراییات شهرداری سیرجان حین انجام وظیفه

منبع: ایـسنا
? ضرب و شتم نیروی اجراییات شهرداری سیرجان حین انجام وظیفه