صیانت از آثار تاریخی در دستور کار دادگستری کرمان قرار دارد

کرمان_ فت فتو _معاون قضایی رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سال جاری برنامه عملیاتی صیانت از آثار تاریخی استان با همکاری نهادهای مربوطه در دستور کار دادگستری کرمان قرار دارد. به گزارش روز شنبه فت فتو به نقل از دادگستری کرمان، مهدی بخشی در جریان بازدید از مجموعه تاریخی خانه بهادرالملک شهرستان بردسیر […]

کرمان_ فت فتو _معاون قضایی رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سال جاری برنامه عملیاتی صیانت از آثار تاریخی استان با همکاری نهادهای مربوطه در دستور کار دادگستری کرمان قرار دارد.

به گزارش روز شنبه فت فتو به نقل از دادگستری کرمان، مهدی بخشی در جریان بازدید از مجموعه تاریخی خانه بهادرالملک شهرستان بردسیر از توابع کرمان از اجرایی شدن برنامه عملیاتی صیانت از آثار تاریخی استان کرمان خبر داد و گفت: این برنامه در راستای راهبردهای قوه قضاییه به منظور حمایت از منابع اموال و امتیازهای عمومی و مباحات عامه اجرایی شده است.

وی افزود: در سال جاری برنامه عملیاتی صیانت از آثار تاریخی استان با همکاری نهادهای مربوطه در دستور کار دادگستری استان قرار دارد.
بخشی تاکید کرد: در راستای برنامه عملیاتی صیانت از آثار تاریخی استان کرمان، دادستان‌های حوزه های قضایی استان موظف هستند ضمن بازدید از ابنیه های تاریخی استان، دستورات لازم در خصوص حفظ و صیانت از آثار تاریخی را صادر کنند.
مجموعه تاریخی خانه بهادرالملک بردسیر با قدمت ۲۰۰ سال توسط عبدالمظفرخان سرتیپ مشهور به بهادرالملک در دوره قاجاریه ساخته شده است




صیانت از آثار تاریخی در دستور کار دادگستری کرمان قرار دارد

منبع: ایرنـا
? صیانت از آثار تاریخی در دستور کار دادگستری کرمان قرار دارد