صلاحیت ۴۸۲ داوطلب انتخابات مجلس در کرمان تائید شد

کرمان- رییس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: ۶۴۵ داوطلب ثبت نام قطعی در انتخابات مجلس شورای اسلامی دراستان کرمان داشته ایم که ۴۸۲ نفر معادل ۷۵ درصد در هیات های اجرایی تایید صلاحیت شدند. به گزارش نذیر کرمان، رحمان جلالی ظهر شنبه در جمع اصحاب رسانه افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان قطعی دوازدهمین دره […]

کرمان- رییس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: ۶۴۵ داوطلب ثبت نام قطعی در انتخابات مجلس شورای اسلامی دراستان کرمان داشته ایم که ۴۸۲ نفر معادل ۷۵ درصد در هیات های اجرایی تایید صلاحیت شدند.

به گزارش نذیر کرمان، رحمان جلالی ظهر شنبه در جمع اصحاب رسانه افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان قطعی دوازدهمین دره انتخابات مجلس در استان کرمان، صلاحیت ۱۲۸ نفر در هیأت‌های اجرایی تأیید نشده است.

وی با اشاره به این مطلب که هفت نفر از ثبت نام کنندگان انصراف داده و صلاحیت ۲۸ نیز احراز نشده است، عنوان کرد: متقاضیانی که صلاحیت آنها در هیأت‌های اجرایی احراز و یا تأیید نشده از فردا یکشنبه ۲۱ آبان به مدت ۲ روز می‌توانند دلایل عدم تأیید یا احراز نشدن صلاحیت خود را صورت کتبی دریافت کنند و پس از اعتراض کتبی هیأت‌های اجرایی نیز موظفند به مدت چهار روز پاسخ داوطلب را به صورت کتبی اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان یادآور شد: داوطلبانی که نسبت به نتیجه اعلام شده صلاحیت خود شکایت دارند می‌توانند از روز یکشنبه ۲۱ تا ۲۴ آبان به مدت چهار روز شکایت خود را به همراه مدارک مربوطه در سامانه وزارت کشور بارگذاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در ادامه با اشاره به این مطلب که تمامی نمایندگان فعلی مجلس در استان کرمان تأیید صلاحیت شده اند، گفت: بیشترین موارد ثبت نامی مربوط به حوزه کرمان و راور در استان کرمان بود که از تعداد ۱۸۷ نفر ثبت نام شده ۱۵۶ نفر معادل ۸۳ درصد تأیید شدند.

جلالی تاکید کرد: تمامی موارد و اطلاعات مربوط به تأیید و یا عدم تأیید داوطلبان از طریق مبادی قانونی و ذیربط به صورت رسمی و رسانه‌ها به اطلاع عموم می‌رسد لذا مردم به شایعات توجه نکنند.

کد خبر ۵۹۳۶۰۶۵




صلاحیت ۴۸۲ داوطلب انتخابات مجلس در کرمان تائید شد

منبع: مــهر
? صلاحیت ۴۸۲ داوطلب انتخابات مجلس در کرمان تائید شد