صرف هزینه ۴ میلیارد تومانی کمیته امداد کرمان در حوزه مسکن مددجویان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از هزینه‌کرد چهار میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان در حوزه مسکن مددجویان استان طی پنج‌ماهه امسال خبر داد و گفت: ۸۸ واحد مسکونی طی این مدت تحویل مددجویان شهری و روستایی این نهاد شده است. به گزارش فت فتو از کرمان، یحیی صادقی یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد را […]


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از هزینه‌کرد چهار میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان در حوزه مسکن مددجویان استان طی پنج‌ماهه امسال خبر داد و گفت: ۸۸ واحد مسکونی طی این مدت تحویل مددجویان شهری و روستایی این نهاد شده است.

به گزارش فت فتو از کرمان، یحیی صادقی یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد را تأمین مسکن برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد دانست و گفت: طی پنج‌ماهه امسال چهار میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان در حوزه مسکن مددجویان طی پنج‌ماهه امسال هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: این هزینه کرد برای تعمیر ۲۶۶ واحد مسکونی، احداث ۸۸ واحد مسکن شهری و روستایی و خرید چهار واحد مسکونی انجام‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: از چهار میلیارد و ۴۶۸ میلیون تومان اعتبار هزینه شده در حوزه مسکن مددجویان استان کرمان در پنج‌ماهه امسال یک میلیارد و ۴۶۸ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مابقی از محل اعتبارات دولتی این نهاد هزینه شده است.

صادقی با اشاره به اینکه حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت در توانمندسازی آن‌ها نقش مهمی دارد، افزود: تلاش داریم با ساخت، خرید، تعمیر، بهسازی و بازسازی و مقاوم‌سازی منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان به‌ویژه مددجویان ساکن در مناطق محروم نسبت به حل مشکل آن‌ها در حوزه مسکن اقدام کنیم.

صادقی ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت خیران در کمک به حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اجرای طرح رضوان توسط کمیته امداد اشاره کرد و گفت: طرح رضوان باهدف جذب مشارکت‌های مردمی برای ساخت مسکن مددجویان و نیازمندان توسط این نهاد در حال اجرا است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب





صرف هزینه ۴ میلیارد تومانی کمیته امداد کرمان در حوزه مسکن مددجویان

منبع:فــارس
? صرف هزینه ۴ میلیارد تومانی کمیته امداد کرمان در حوزه مسکن مددجویان