صدور ۷ کارت قرمز و ۱۸ کارت زرد برای ادارات پرمصرف برق در جیرفت

کرمان- فت فتو – مدیر امور برق جیرفت از قطع برق هفت اداره این شهرستان به دلیل رعایت نکردن مصرف برق در ساعت اوج مصرف بر اساس مصوبه هیات وزیران خبر داد. غلامعباس انجم شعاع عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو اظهار داشت: قطع برق ادارات پرمصرف جیرفت بر اساس مصوبه […]

کرمان- فت فتو – مدیر امور برق جیرفت از قطع برق هفت اداره این شهرستان به دلیل رعایت نکردن مصرف برق در ساعت اوج مصرف بر اساس مصوبه هیات وزیران خبر داد.

غلامعباس انجم شعاع عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو اظهار داشت: قطع برق ادارات پرمصرف جیرفت بر اساس مصوبه هیات وزیران انجام شد.
وی به مصوبه هیات وزیران مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق ادارات و دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: طبق این مصوبه برق ادارات، نهادها و دستگاه‌های اداری و دولتی عمومی که اقدام به کاهش مصرف برق نکرده و به تذکرات و اخطارها بی توجهی نمایند، قطع می شود.
وی افزود: بر اساس مصوبه هیات وزیران تمام دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی موظفند در ساعات اداری حداقل ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته و در ساعات غیراداری به میزان ۶۰ درصد مصرف برق خود را کاهش دهند.

۱۸ اداره جیرفت اخطار قطع برق(کارت زرد) دریافت کردند

مدیر  برق جیرفت از صدور اخطار قطع برق به ۱۸  اداره این شهرستان به دلیل رعایت نکردن مصرف برق در ساعت اوج مصرف خبر داد و گفت: در صورت توجه نکردن این ادارات به تذکرات و عدم اصلاح مصرف ، برق آن ها قطع می شود.
وی افزود: جهت هر اداره نماینده ای به عنوان نماینده مدیریت مصرف تعیین و مشاوره و راهنمایی لازم صورت پذیرفته است
وی ادامه داد: با توجه به این که طی ۲ روز گذشته مصرف برق در سطح شهرستان افزایش قابل ملاحظه ای داشته لذا هشدارهای مکرر به ادارات و دستگاه های اجرایی در زمینه ضرورت کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف برق نسبت به زمان مشابه سال گذشته اعلام شد.

پایش روزانه مصرف برق ادارات جیرفت 

انجم شعاع از پایش روزانه  و از راه دور مصرف برق ادارات شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: با ادارات پرمصرف طبق مصوبه هیات وزیران برخورد قانونی می شود.
پیگیری و برخورد فرماندار با ادارات پر مصرف

سرپرست فرماندار جیرفت از قطع برق ادارات پرمصرف این شهرستان خبر داد و گفت: از خودمان شروع کردیم تا مردم هم پای کار بیایند.
احمد بلندنظر افزود: بر اساس مصوبه هیات دولت با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و پیک مصرف برق و ضرورت حفظ پایداری شبکه سراسری برق ساعت کار ادارات دولتی در شهرستان جیرفت ابلاغ شد.
وی ادامه داد: ابلاغ ساعت ادارای به دلیل کاهش مصرف برق در ساعات پیک مصرف برق بوده تا ادارات کاهش مصرف باشند.
سرپرست فرمانداری شهرستان جیرفت همچنین از مدیران دستگاه های اجرایی و عموم مردم این شهرستان خواست تا با درست مصرف کردن برق و جلوگیری
 از اتلاف انرژی، زمینه ای فراهم کنند که امسال با خاموشی مواجه نشویم.
وی اظهار داشت: مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان موظف بوده که بر روند صرفه جویی در مصرف برق به میزان ۳۰ درصد در دستگاه های اجرایی نظارت کند و گزارشات مربوطه را به فرمانداری ارسال نماید و در صورت لزوم برق ادارات پرمصرف قطع  خواهد شد.




صدور ۷ کارت قرمز و ۱۸ کارت زرد برای ادارات پرمصرف برق در جیرفت

منبع: ایرنـا
? صدور ۷ کارت قرمز و ۱۸ کارت زرد برای ادارات پرمصرف برق در جیرفت