صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای امروز در کرمان

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعدوبرق شدید و جاری شدن روان‌آب‌ها در کرمان هشدار نارنجی صادر کرد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سازمان هواشناسی برای امروز شنبه ۷ مردادماه برای مناطق جنوبی استان کرمان رگبار و رعد و برق شدید، وزش باد شدید و رشد ابرهای همرفتی پیش‌بینی کرد.  آبگرفتگی معابر عمومی، […]


سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعدوبرق شدید و جاری شدن روان‌آب‌ها در کرمان هشدار نارنجی صادر کرد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سازمان هواشناسی برای امروز شنبه ۷ مردادماه برای مناطق جنوبی استان کرمان رگبار و رعد و برق شدید، وزش باد شدید و رشد ابرهای همرفتی پیش‌بینی کرد.

 آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان‌آب و اختلال در سفرهای بین شهری، طغیان رودخانه‌های فصلی، سیلابی شدن مسیل‌ها، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت و اختلال در ناوگان حمل و نقل زمینی، ریلی و هوایی اثرات مخاطره این پدیده‌ها خواهد بود.

 بازدید از مناطق تحت تاثیر و پرخطر، اجتناب از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در عبور و مرور از نواحی مرتفع، اجتناب از هرگونه تردد، توقف و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در سفرهای بین شهری، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و ارتفاعات، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت توصیه می‌شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای امروز در کرمان

منبع: فــارس
? صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای امروز در کرمان