صدور حکم سارق به عنف در بردسیر/ ۴۰ سال حبس و ۲۷۶ ضربه شلاق

فت فتو/کرمان رئیس دادگستری شهرستان بردسیر از صدور حکم سارق به عنف خودرو شهر بردسیر خبر داد و گفت: متهم مجموعا به ۴۰ سال حبس و ۲۷۶ ضربه شلاق محکوم شد. محمد سالاری امروز ۱۴ مهرماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: متهم م.م در مردادماه امسال در شهرستان بردسیر (جاده بیدخوان)، اقدام به […]

فت فتو/کرمان رئیس دادگستری شهرستان بردسیر از صدور حکم سارق به عنف خودرو شهر بردسیر خبر داد و گفت: متهم مجموعا به ۴۰ سال حبس و ۲۷۶ ضربه شلاق محکوم شد.

محمد سالاری امروز ۱۴ مهرماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: متهم م.م در مردادماه امسال در شهرستان بردسیر (جاده بیدخوان)، اقدام به آدم ربایی با وسیله نقلیه مقرون به آزار و اذیت جسمی، سرقت خودرو و وجه نقد و همچنین تهدید به قتل با چاقو نموده بود.

وی اضافه کرد: پس از طی روال قانونی و برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده و اخذ اظهارات اصحاب دعوا و دفاعیات متهم و وکیل ایشان حکم پرونده این سارق به عنف خودرو از سوی شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو بردسیر صادر شد .

سالاری بیان کرد: به دلیل شیوه ارتکاب جرم و آثار زیانبار آن در جامعه اسلامی، وضعیت سنی و جسمانی شاکی، ایجاد حس ناامنی در بین اهالی و در راستای جبران ضرر و زیان معنوی، اعاده امنیت و آرامش روانی شاکی و اهالی و به لحاظ ارتکاب جرایم متعدد و مختلف، محکوم علیه به اشد مجازات مندرج در قانون مجازات اسلامی مجموعاً به ۴۰ سال حبس تعزیری و ۲۷۶ ضربه شلاق محکوم و از حیث مجازات تکمیلی نیز حکم بر اخراج متهم به مدت دو سال پس از پایان حبس از کشور جمهوری اسلامی ایران صادر و اعلام شد.

رئیس دادگستری بردسیر در پایان خاطرنشان کرد : در برخورد با جرائم مخل نظم و امنیت جامعه و شهروندان برای دادگستری شهرستان هیچ خط قرمزی وجود نداشته و تعریف نشده است و بدین وسیله به کلیه مخلین و مزاحمین نظم و امنیت هشدار داده می شود در صورت ملاحظه هرگونه ناهنجاری و جرم، اشد مجازات در انتظار عاملین و آمرین خواهد بود .

بر اساس این گزارش، در مردادماه امسال متهم مذکور با سوءاستفاده از اعتماد شاکی و سوار شدن به خودروی وی، ضمن انتقال راننده خودرو به مکانی خالی از سکنه در حاشیه شهر نامبرده را به وسیله سلاح سرد تهدید به قتل نموده و وی را مورد آزار و اذیت جسمانی و اخاذی قرار داده بود.

انتهای پیام

انتهای پیام




صدور حکم سارق به عنف در بردسیر/ ۴۰ سال حبس و ۲۷۶ ضربه شلاق

منبع: ایـسنا
? صدور حکم سارق به عنف در بردسیر/ ۴۰ سال حبس و ۲۷۶ ضربه شلاق