صدای شکستن استخوان‌های پوسیده رژیم صهیونیستی به گوش می‌رسد

حجت‌الاسلام کرمی‌نژاد گفت: فساد، وحشی‌گری و نژادپرستی در رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی تبلور پیدا کرده و صدای شکستن استخوان‌های پوسیده این رژیم به گوش می‌رسد.  به ‌گزارش نذیر کرمان از کرمان، جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، جهان را در بهت فرو برد و وجدان هر انسان آزاده‌ای را مالامال […]


حجت‌الاسلام کرمی‌نژاد گفت: فساد، وحشی‌گری و نژادپرستی در رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی تبلور پیدا کرده و صدای شکستن استخوان‌های پوسیده این رژیم به گوش می‌رسد.

 به ‌گزارش نذیر کرمان از کرمان، جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، جهان را در بهت فرو برد و وجدان هر انسان آزاده‌ای را مالامال از درد و خشم کرد.

 در همین راستا، کارکنان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت بیش از ۱۰۰۰ نفر از کودکان و غیرنظامیان غزه شد، ظهر چهارشنبه ۲۶ مهرماه هم‌زمان با نماز ظهر و عصر در مسجد امام خمینی(ره) شهر سرچشمه و نمازخانه امام سجاد(ع) در کارخانه، تجمع اعتراضی برگزار و ضمن اعلام حمایت از مردم فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

 مشاور فرهنگی مجتمع در حاشیه این مراسم با محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه مردم غزه، گفت: امروز با جنایاتی که از رژیم صهیونیستی می‌بینیم دقیقاً به آن جمله می‌رسیم که فساد، وحشی‌گری و نژادپرستی در رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی تبلور پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام کرمی‌نژاد افزود: از سوی دیگر، حرکت بیداری ملت‌های مسلمان سبب شده که صدای شکستن استخوان‌های پوسیده این رژیم به گوش برسد و ان‌شاءالله به‌زودی نابودی رژیم صهیونیستی را خواهیم دید.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش





صدای شکستن استخوان‌های پوسیده رژیم صهیونیستی به گوش می‌رسد

منبع: فــارس
? صدای شکستن استخوان‌های پوسیده رژیم صهیونیستی به گوش می‌رسد