صدای زینب کبری(س) رساتر از هر صدایی به گوش مردم رسیده است

حضور پرشور مردم در هیأت‌ها و افزایش مجالس خانگی روضه همه و همه نشان می‌دهد که حب‌الحسین کار خودش را می‌کند و رسانه زینب کبری(س) از هر رسانه‌ای صدایش بلندتراست.  به گزارش نذیر کرمان از بردسیر، رسانه‌های ضدانقلاب و عناصر خودفروخته خارج‌نشین قبل از محرم تلاش کردند با کمپین‌های سیاه نپوشیم و به هیأت و […]


حضور پرشور مردم در هیأت‌ها و افزایش مجالس خانگی روضه همه و همه نشان می‌دهد که حب‌الحسین کار خودش را می‌کند و رسانه زینب کبری(س) از هر رسانه‌ای صدایش بلندتراست.

 به گزارش نذیر کرمان از بردسیر، رسانه‌های ضدانقلاب و عناصر خودفروخته خارج‌نشین قبل از محرم تلاش کردند با کمپین‌های سیاه نپوشیم و به هیأت و مجالس عزاداری محرم نروید، به خیال خامشان محرم امسال را کمرنگ نشان دهند، اما مردم بردسیر بار دیگر حسینی بودنشان را ثابت کردند و مجالس امسال رنگ و بوی دیگری داشت.

 

 

 از حضور پرشور مردم در هیأت‌ها تا افزایش مجالس خانگی روضه همه و همه نشان می‌دهد که حب‌الحسین(ع) کار خودش را می‌کند و رسانه زینب کبری(س) از هر رسانه‌ای صدایش بلندتر است.

اینجا حرف‌ها همه حسین است و بس. ده روز گذشت و هرکس هرچه که در توانش بود برای آقایش حسین گذاشت، دهم محرم امسال هم مانند سال‌های گذشته هیئات عزاداری به سمت امامزاده سیدمحمد بردسیر حرکت کردند که بگویند در انتها، همه  یک مسیر و هدف واحد داریم.

شام غریبان امسال دلگیر تر از سال گذشته

اما امسال با سال‌های گذشته متفاوت بود. شب عاشورایش مصادف با شب جمعه، شب زیارتی امام حسین(ع)، عاشورایش مصادف با روز جمعه شد، جمعه‌ای که به خودی خودش دلگیر است، مخصوصا وقتی که منتظر ظهور باشی دلگیر بودن جمعه برایت ملموس‌تر است.

غروب جمعه در این عصرهای انتظار و دلتنگی انگار شام غریبان برایمان قابل درک‌تراست، خیمه‌های اهل‌بیت حسین را آتش زدند، لباس و موی کودکانی که سوخت و گوشواره دخترانی که کشیده شد، حضرت زین‌العابدین(ع)، حضرت زینب(س)، بانوان و برخی کودکان کاروان اباعبدالله‌الحسین(ع) تا پاسی از شب در تاریکی آن شب دشت کربلا به عبادت پرداختند و فجایع روز عاشورا را مرور کرده و اشک ماتم ریختند، در ذهنمان تداعی می شود.

 برگزاری آیین شام غریبان در بردسیر

مردم بردسیر در آیین شام غریبان همزمان با غروب خورشید با روشن‌ کردن شمع در کنار اهل قبور با اسیران کربلا همنوا شده و به یاد غربت حضرت زینب کبری(س)، مظلومیت امام سجاد(ع) و دیگر خاندان امام حسین(ع) به سوگواری می‌پردازند و عده‌ای هم در معابر و کوچه‌ و خیابان‌های شهر با در دست داشتن شمع به هیأت‌های عزاداری می‌پیوندند و همراه با بقیه به عزاداری می‌پردازند.

 تاپای جان با اهل‌بیت…

مردم بردسیر مسیرشان از اهل‌بیت جدا نخواهد شد و جان و مالشان را در این راه می‌دهند.

پایان پیام/۸۰۰۶۰/ب





صدای زینب کبری(س) رساتر از هر صدایی به گوش مردم رسیده است

منبع: فــارس
? صدای زینب کبری(س) رساتر از هر صدایی به گوش مردم رسیده است