صحنه میدان عمل و دیپلماسی ایران هماهنگ و همراه است

کرمان- امام جمعه کرمان گفت: صحنه میدان عمل و دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران هماهنگ و همراه است. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرمان گفت: همانگونه که در عملیات پاسخ قاطع به حمله رژیم صهیونیستی به سفارت کشورمان در سوریه نشان دادیم، صحنه میدان عمل و دیپلماتیک […]



کرمان- امام جمعه کرمان گفت: صحنه میدان عمل و دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران هماهنگ و همراه است.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرمان گفت: همانگونه که در عملیات پاسخ قاطع به حمله رژیم صهیونیستی به سفارت کشورمان در سوریه نشان دادیم، صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ و همراه است و این آرزوی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

وی گفت: این عملیات توانست صحنه شعار و برخورد با دشمن را تبدیل به عمل کند و نشان داد که دنیای زر و زور و تزویر همراه با تبلیغات علیه جمهوری اسلامی شکست خورده است.

امام جمعه کرمان، طراحی دقیق را یکی دیگر از جنبه‌های این عملیات افتخار آفرین عنوان کرد و افزود: ما بیش از ۴۰ سال تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار گرفتیم، اما با اتکا به داخل کشور پیشرفت کردیم و مانور اقتدار جمهوری در شرایطی اتفاق افتاد که دشمن آماده باش ۱۰۰ درصد و انتظار عملیات را می‌کشید و در نهایت دشمن ناموفق بود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه خاک، منافع و افراد ما در هر جا مورد هجمه و عملیات قرار گیرند، پاسخ آن با عملیاتی قوی‌تر و سیلی محکم‌تری انجام خواهد شد افزود: هرگونه حرکت حماقت آمیز دشمن، با عملیاتی ویران کننده و آنچنان قوی پاسخ داده می‌شود که مراکز مختلف دشمن را به جهنم تبدیل کند.

وی گفت: عملیات وعده صادق آنطور با قاطعیت انجام شد که خودشان نوشتند چشم رژیم صهیونیستی کور و مرکز جاسوسی و عملیات دشمن منهدم شد و این بخشی از توانمندی جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در ادامه تصریح کرد: اگر تجاوز احمقانه علیه کشورمان اتفاق بیافتد، مشروعیت حمله به حیفا و تل آویو را برای جمهوری اسلامی، مدافعان کشور و نیروهای مسلح ما به صورت رسمی و قانونی مباح خواهد کرد تا هر مرکزی را مورد هجمه قرار دهند.

کد خبر ۶۰۸۲۵۸۱


صحنه میدان عمل و دیپلماسی ایران هماهنگ و همراه است

منبع: مــهر
? صحنه میدان عمل و دیپلماسی ایران هماهنگ و همراه است