صحنه جنجالی در بازی پرسپولیس و گل‌گهر + ویدیو

نیمکت‌نشینان تیم فوتبال گل‌گهر اعتقاد داشتند داور گل این تیم برابر پرسپولیس را ندیده است. به گزارش نذیر کرمان، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه آزادی میزبان گل‌گهر سیرجان بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس به […]

نیمکت‌نشینان تیم فوتبال گل‌گهر اعتقاد داشتند داور گل این تیم برابر پرسپولیس را ندیده است.

به گزارش نذیر کرمان، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه آزادی میزبان گل‌گهر سیرجان بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

  • بیشتر بخوانید

پرسپولیس یک – گل‌گهر صفر/ صدرنشینی با روشن شدن شهاب

با توجه به صدور مجوز ورود زنان برای تماشای این دیدار، پارکینگ شماره دو در ضلع غربی ورزشگاه برای حضور زنان آماده شده بود که از سه ساعت پیش آغاز بازی درب‌ها برای ورود تماشاگران زن باز شد.

مقابل ورودی خانم‌ها، بازار رنگ‌آمیزی روی صورت داغ بود و برخی از هواداران پرسپولیس بعد از رنگ‌آمیزی صورت خود وارد ورزشگاه می‌شدند.

از آنجایی که بلیت فروشی این دیدار به صورت محدود انجام شده بود، تعدادی از هواداران زن و مرد بدون بلیت به ورزشگاه آماده بودند که با مساعدت انجام شده توانستند وارد ورزشگاه شوند.

علی پروین، بهروز سلطانی، رحیم یوسفی و حمید استیلی پیشکسوتان پرسپولیس با حضور در ورزشگاه آزادی بازی را از نزدیک تماشا کردند. رضا درویش هم در کنار پیشکسوتان پرسپولیس بازی را از نزدیک تماشا کرد.

حدود ۲هزار و ۵۰۰ تماشاگر زن به همراه نزدیک به ۱۵ هزار تماشاگر مرد با حضور در ورزشگاه آزادی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

بازیکنان پرسپولیس بعد از حضور در زمین به سمت جایگاه هواداران زن حاضر در ورزشگاه رفتند و نسبت به تشویق‌های آنها واکنش نشان دادند.

در دقیقه ۹ این دیدار یاسین سلمانی به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد و محمد عمری به جای او وارد زمین شد.

در دقیقه ۶۱، بعد از ضربه سری که توسط بازیکن گل‌گهر زده شد و با واکنش بیرانوند همراه بود، نیمکت‌نشینان گل‌گهر به شدت به تصمیم داور اعتراض کردند چراکه اعتقاد داشتند بیرانوند توپ را بعد از عبور از خط دروازه مهار کرده و داور باید اعلام گل می‌کرد.

*موقعیت خطرناک روی دروازه پرسپولیس و تصمیم بحث برانگیز تیم داوری

انتهای پیام




صحنه جنجالی در بازی پرسپولیس و گل‌گهر + ویدیو

منبع: ایـسنا
? صحنه جنجالی در بازی پرسپولیس و گل‌گهر + ویدیو