صحبت‌های دلنشین اعتکاف اولی‌های رودبار جنوب

اینجا هرچه هست بندگی است، بندگی به درگاه خالق با گوشه‌نشینی، تضرع و مدد از خداوند برای سربلندی ؛ نوجوانان رودباری از سه روز راز و نیاز با خداوند می گویند. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی فت فتو، مسجد جامع امیرالمؤمنین عليه السلام رودبار جنوب یکی از مساجد فعال در سطح شهرستان است که امسال […]

اینجا هرچه هست بندگی است، بندگی به درگاه خالق با گوشه‌نشینی، تضرع و مدد از خداوند برای سربلندی ؛ نوجوانان رودباری از سه روز راز و نیاز با خداوند می گویند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی فت فتو، مسجد جامع امیرالمؤمنین عليه السلام رودبار جنوب یکی از مساجد فعال در سطح شهرستان است که امسال نیز میزبان معتکفین شده است، برای تهیه گزارش به میان جمعی رفتم که همه با دلی شکسته آمده بودند، هر کس مشغول عبادت بود.

 
اینجا هرچه هست بندگی است، بندگی به درگاه خالق با گوشه‌نشینی، تضرع و مدد از خداوند برای زندگی سالم و به‌دوراز رنگ و ریا؛ اینجا همه آمده‌اند تا به‌دوراز هیاهوی همیشگی زندگی مادی و دنیوی، به نور خدا متصل شده و آرام‌ترین لحظات معنوی را تجربه کنند.
 
همه معتکفان از اینکه سه روز را به عبادت پرداختند و به راز و نیاز با خداوند پرداختند راضی هستند و شکرگذار خداوند متعال که این مسئله را از چهره‌های بشاش آنها می‌توان فهمید.
 
ساعت‌ها، دقایق و ثانیه‌ها پشت سر هم می‌گذرد و کم کم آئین معنوی اعتکاف و سه روز عبادت و راز و نیاز خالصانه در مسجد رو به پایان است.

انتهای خبر/پ




صحبت‌های دلنشین اعتکاف اولی‌های رودبار جنوب

منبع:آرمـان
? صحبت‌های دلنشین اعتکاف اولی‌های رودبار جنوب