صادرات بیش از ۷۲۳ میلیون دلار از گمرکات استان کرمان

محمدرضا قادر گفت: میزان صادرات گمرکات استان کرمان، طی ۹ ماهه امسال ۳۰۷ هزار و ۲۷۸ تن و به ارزش ۷۲۳ میلیون و ۱۳ هزار و ۷۷۴ دلار بوده است. به گزارش فت فتو؛ محمدرضا قادر با اشاره به اینکه میزان صادرات گمرکات استان کرمان، طی ۹ ماهه امسال ۳۰۷ هزار و ۲۷۸ تن و […]

محمدرضا قادر گفت: میزان صادرات گمرکات استان کرمان، طی ۹ ماهه امسال ۳۰۷ هزار و ۲۷۸ تن و به ارزش ۷۲۳ میلیون و ۱۳ هزار و ۷۷۴ دلار بوده است.

به گزارش فت فتو؛ محمدرضا قادر با اشاره به اینکه میزان صادرات گمرکات استان کرمان، طی ۹ ماهه امسال ۳۰۷ هزار و ۲۷۸ تن و به ارزش  ۷۲۳ میلیون و ۱۳ هزار و ۷۷۴ دلار بوده است، گفت: کشورهای چین، هند، آلمان، عراق، ترکیه، امارات متحده عربی، افغانستان، پاکستان، ارمنستان، ترکیه، قطر، هنگ کنک، تایوان و روسیه به عنوان کشورهای هدف صادرات استان کرمان هستند.

مدیر کل گمرکات استان کرمان ادامه داد: ترکیب ارزش کالای صادراتی این استان، شامل پسته و مغز پسته به ارزش بیش از ۴۷۴ میلیون دلار، مصنوعات مسی به ارزش بیش از ۶۹ میلیون دلار، مس به صورت شمش به ارزش ۱۰۲میلیون دلار، فراورده های نفتی به ارزش بیش از ۱۶ میلیون دلار و خرما خشک و تازه به ارزش بیش از ۱۱میلیون دلار بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۹۴ میلیون و ۸۸ هزار و ۴۰ دلار واردات از ابتدای سال جاری از محل گمرکات استان کرمان صورت گرفته است، عنوان کرد: عمده کالاهای وارداتی استان کرمان  شامل اجزا و قطعات خودرو به ارزش بیش از ۴۵۳ میلیون دلار، اجزا و قطعات مودم به ارزش بیش از ۳۴ میلیون دلار، سایر اقلام واردات به ارزش ۲۵ میلیون دلار، سایر لوازم و ماشین الات صنعتی به ارزش بیش از ۲۲ میلیون دلار، اجزاء و قطعات منفصله کامیون به ارزش بیش از ۱۹میلیون دلار بوده است که از کشورهای چین، ترکیه، هلند، ژاپن، کره جنوبی، تایوان، مالزی، آلمان، اسپانیا، لهستان و ایتالیا وارد شده است.

انتهای پیام/م




صادرات بیش از ۷۲۳ میلیون دلار از گمرکات استان کرمان

منبع:آرمـان
? صادرات بیش از ۷۲۳ میلیون دلار از گمرکات استان کرمان