شیخ نعیم قاسم: در انتخابات ریاست‌جمهوری به «فرنجیه» رأی می‌دهیم

به گزارش گروه جهان نذیر کرمان به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان در سخنانی اعلام کرد: سلیمان فرنجیه کسی است که شایستگی ریاست جمهوری لبنان را دارد؛ چراکه ویژگی‌های ملی‌گرایانه جامعی دارد و از نگرش سیاسی روشنی در خصوص توجه به آزادسازی لبنان، استقلال و حمایت از سیاست‌هایی که […]

به گزارش گروه جهان نذیر کرمان به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان در سخنانی اعلام کرد: سلیمان فرنجیه کسی است که شایستگی ریاست جمهوری لبنان را دارد؛ چراکه ویژگی‌های ملی‌گرایانه جامعی دارد و از نگرش سیاسی روشنی در خصوص توجه به آزادسازی لبنان، استقلال و حمایت از سیاست‌هایی که لبنان را به سوی جایگاه درست آن سوق می‌دهند، برخوردار است.

وی افزود: برخی از کسانی که با ریاست جمهوری فرنجیه، مخالفت کردند، اعلام کرده‌اند که ما با شخص او مشکل نداریم، بلکه با همراهی وی با حزب‌الله مشکل داریم.

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه مخالفت این افراد به دلیل همراهی سلیمان فرنجیه با حزب‌الله نیست،اظهار کرد: دلیل مخالفت این افراد با فرنجیه این است که وی در کشور، خون‌ریزی به راه نمی‌اندازد، بر اساس دستورالعمل‌های آمریکا عمل نمی‌کند، خون شهدا را به حراج نمی‌گذارد و از پشت به مقاومت خنجر نمی‌زند.

نعیم قاسم با بیان اینکه ما در انتخاب رئیس جمهور شرکت خواهیم کرد و به «سلیمان فرنجیه» رأی خواهیم داد،تاکید کرد: ما به خود اطمینان داریم. سوال اینجاست که چرا برخی با توجه به این‌که دو طرف هر گفتگویی در پایان بحث و بررسی‌ها می‌توانند تصمیم‌گیری مستقلی داشته باشند، باز هم از گفتگو با ما هراس دارند.

وی با بیان اینکه انتخاب رئیس جمهور جای مناسبی برای تسویه حساب و قدرت‌طلبی نیست،گفت: در آینده مشخص خواهد شد که آن‌چه ما می‌گوئیم راه حل است و آن‌چه برخی دیگر می‌گویند دلیل به تأخیر افتادن انتخاب رئیس جمهور است.

انتهای پیام/




شیخ نعیم قاسم: در انتخابات ریاست‌جمهوری به «فرنجیه» رأی می‌دهیم

منبع:آنـــا
? شیخ نعیم قاسم: در انتخابات ریاست‌جمهوری به «فرنجیه» رأی می‌دهیم